418338 - „Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme mestskej autobusovej dopravy v meste Komárno“
Detaily
ID zákazky
418338
Názov
„Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme mestskej autobusovej dopravy v meste Komárno“
Referenčné číslo
52/ME/2018
ID obstarávateľa
4284
Hlavný kód CPV
60112000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 227 842,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 2. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:51
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Komárno
IČO
00306525
Mesto
Komárno
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
1.Predmetom Zákazky je výber dopravcu na zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Komárno. Verejné obstarávanie dopravcu je realizované na 5 rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy s možnosťou opcie na predĺženie doby trvania poskytovania Dopravných služieb v súlade s Nariadením maximálne o 50 %. 2.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený prostredníctvom predpokladaného celkového počtu kilometrov odjazdených za celú dobu realizácie tejto zákazky, t. j. za obdobie 5 rokov a činí 1 108 840 km. 3.Medzi celkové kilometre sú započítané aj prejazdové kilometre, technologické kilometre, vzdialenosti odjazdené v súvislosti s otáčaním vozidiel a iné prázdne jalové kilometre. 4.Predpokladaný rozsah plnenia za jeden rok bol verejným obstarávateľom stanovený na základe predpokladaných cestovných poriadkov spracovaných pre obdobie 1. kalendárny rok od účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) v objeme 221 768 plánovaných celkových km. 5.Po uzavretí Zmluvy bude do praxe zavedený mechanizmus úhrady za poskytovanie služieb vo verejnom záujme = Príspevku v súlade s ustanoveniami uzatvorenej Zmluvy, vychádzajúc z pravidiel odmeňovania určených v Zákone o cestnej doprave a v Nariadení. 6.Úhrada straty: Objednávateľ sa zaväzuje za poskytnuté Dopravné služby každoročne uhrádzať Dopravcovi Príspevok v lehotách splatnosti podľa tejto Zmluvy a v dohodnutej výške. Akékoľvek platby, ktoré je Objednávateľ povinný uhradiť Dopravcovi sa považujú za uhradené dňom pripísania príslušnej platby na účet Dopravcu, ktorý je uvedený v záhlaví tejto Zmluvy. 7.Cestovný poriadok a tarifa cestovného: Výška cestovného v mestskej hromadnej doprave je daná tarifou a odsúhlasená Verejným obstarávateľom. Cestovný poriadok spracovaný pre obdobie 1. kalendárny rok účinnosti Zmluvy (12 mesiacov) tvorí Prílohu č.2: Cestovný poriadok k návrhu Zmluvy. V rámci samotnej realizácie plnenia si bude úspešný uchádzač na základe Verejným obstarávateľom schváleného Cestovného poriadku povinný zostaviť vlastné obehy vozidiel so zohľadnením všetkých požiadaviek uvedených v Oznámení, Súťažných podkladoch a taktiež požiadaviek vyplývajúcich z platných a účinných právnych predpisov. 8.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto Zákazky v TKM je vymedzený prostredníctvom predpokladaného počtu všetkých odjazdených kilometrov za celú dobu realizácie tejto Zákazky podľa § 6 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, t. j. za obdobie trvania Zmluvy 5 rokov a možného predĺženia trvania Zmluvy podľa Nariadenia o 2,5 rokov. 9.Zmeny v rozsahu plnenia môžu byť vynútené a Verejným obstarávateľom požadované najmä v súvislosti so zmenou dopravných potrieb na území mesta Komárno v dôsledku vzniku či zániku školského zariadenia, vzniku alebo zániku pracovných príležitostí, zániku niektorých dopravných prepojení alebo vzniku niektorých dopravných prepojení, zmien potrieb pre zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v preprave cestujúcich a pod. 10.Verejný obstarávateľ si tak s ohľadom na vyššie uvedené vyhradzujú právo v priebehu platnosti uzatvorenej Zmluvy a za podmienok dohodnutých v Zmluve jednostranne zvýšiť alebo znížiť rozsah plnenia realizácie Zákazky za celú dobu plnenia maximálne o 10 % oproti predpokladanému rozsahu plnenia tejto Zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje na to, že bude oprávnený upraviť rozsah plnenia Zákazky aj takým spôsobom, ktorý bude mať taktiež vplyv na rozsah potrebného vozidlového parku uchádzača. Úspešný uchádzač bude povinný takéto zmeny v predmete a v rozsahu plnenia Zákazky akceptovať za podmienok uvedených v Zmluve.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia. Pri použití elektronickej aukcie sa údaje z otvárania ponúk nezverejňujú a neposiela sa uchádzačom ani zápisnica z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka v súlade s §46 ZVO: 50 000,00 eur
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 227 842,20 EUR Pomocné služby pre cestnú dopravu
Položky detailne
[1]
  1 227 842,20 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Komárno
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 227 842,20
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418338
Názov položky
--
Kód CPV
63712000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
60
Názov kritéria
--
CPV kód
Pomocné služby pre cestnú dopravu
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 254 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 52/ME/2018
2019 69 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 52/ME/2018
Oznámenia detailne
[52/ME/2018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
52/ME/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
418338
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
254
[52/ME/2018] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
52/ME/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
418338
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
69