418384 - Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre žiakov a zamestnancov Gymnázia Andreja Sládkoviča, Komenského 18, 974 01 Banská Bystrica
Detaily
ID zákazky
418384
Názov
Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre žiakov a zamestnancov Gymnázia Andreja Sládkoviča, Komenského 18, 974 01 Banská Bystrica
Referenčné číslo
07817/2018/ODDVO
ID obstarávateľa
368
Hlavný kód CPV
55520000-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
446 500,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 12. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:47
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Gymnázium Andreja Sládkoviča
IČO
00160521
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ivana Mesiariková
Kontaktný email
 ivana.mesiarikovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325646
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete podľa časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP) a v prílohách SP. Súčasťou zákazky je zabezpečenie: -stravovania, ktoré sa musí realizovať v zariadení v správe verejného obstarávateľa, s priemerným počtom denne vydaných jedál 250 (v ojedinelých prípadoch maximálne 400) pre žiakov, zamestnancov, bývalých zamestnancov a iných osôb s jeho súhlasom (ďalej len stravníci), a to výdaj stravy s obsluhou, bezhotovostnou platbou (prostredníctvom ISIC karty, resp. čipu jednotlivých stravníkov), resp. vo výnimočných prípadoch aj hotovostnou platbou (napr. strata karty, zabudnutie karty a pod.), -doplnkového predaja v bufete Gymnázia Andreja Sládkoviča na Komenského 18, Banská Bystrica (ďalej len GAS BB) formou hotovostnej platby, ktorý je nezariadený, úspešný uchádzač musí dodať a používať vlastné vybavenie; -občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách, prípadne plánovaných podujatiach organizovaných verejným obstarávateľom pre účastníkov školení, porád, súťaží verejného obstarávateľa, Banskobystrického samosprávneho kraja a ostatných organizácií na základe včasnej objednávky verejného obstarávateľa. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 17 súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 7. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 446 500,00 EUR Služby hromadného stravovania pre školy
Položky detailne
[1]
  446 500,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sídlo verejného obstarávateľa - Gymnázium Andreja Sládkoviča, Komenského 18, 974 01 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
446 500,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418384
Názov položky
--
Kód CPV
55524000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby hromadného stravovania pre školy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 233 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 07817/2018/ODDVO
2019 14 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 07817/2018/ODDVO
Oznámenia detailne
[07817/2018/ODDVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07817/2018/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 11. 2018
ID obstarávateľa
368
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418384
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
233
[07817/2018/ODDVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07817/2018/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 1. 2019
ID obstarávateľa
368
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418384
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
14