418402 - Rozšírenie dátového prostredia pre elektronický mobilný spis
Detaily
ID zákazky
418402
Názov
Rozšírenie dátového prostredia pre elektronický mobilný spis
Referenčné číslo
VIII Spr 210/18/1000
ID obstarávateľa
686
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
276 830,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 1. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Generálna prokuratúra SR
IČO
00166481
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Bombiak, MSc
Kontaktný email
 martin.bombiakgenpro.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220837546
Rozširujúce info
Popis zákazky
Nákup zariadení na ukladanie dát typu NAS umiestnené v centrálnych a krajských lokalitách, ako aj v okresných lokalitách. Predmetom zákazky je rozšírenie komponentov dátového prostredia pre elektronický a mobilný spis tak, aby dodané fyzické komponenty boli centrálne manažovateľné, ako aj rozšírenie backup systému tak, aby dáta elektronického spisu a ďalšie vybrané dáta v rámci krajských a okresných lokalít boli zálohované. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk elektronicky prostredníctvom IS EVO sa rozumie ich sprístupnenie komisii. V uvedenom termíne bude otváraná časť ponúk označená ako "Ostatné". Toto otváranie bude neverejné. Otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria" sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku a neboli vylúčení.
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému EVO dostupného na URL adrese : https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len EVO). 2. Verejný obstarávateľ' odporúča, aby sa záujemca a uchádzač pri práci v systéme EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na portáli - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, bol vyškolený na prácu v tomto systéme, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za tieto plnú zodpovednosť. 3. Vysvetlenie informácii potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti oznámi verejný obstarávateľ bezodkladne najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpoklady, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4. Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy o dielo (ZoD), bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom. Táto povinnosť platí v rovnakom rozsahu aj na jeho subdodávateľov (ak je to aplikovateľné). c) mať uzatvorené Poistenie zodpovednosti za škody do výšky 25% predpokladanej hodnoty zákazky pred podpisom zmluvy úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi k nahliadnutiu originál poistnej zmluvy. Odôvodnenie požiadavky na Poistenie zodpovednosti za škody je uvedené v SP. 5. Viazanosť ponúk musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) zákona v určenej výške 8 000,00 EUR (slovom: osemtisíc EUR). Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v SP. 6. Podmienky účasti podľa tohto oznámenia, bodu III.1.1 Osobné postavenie, bodu III.1.2 Ekonomické a finančné postavenie a bodu III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú uvedené v časti A.2 SP. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky Obstarávateľ prevádzkuje v rámci svojho IT prostredia komplexný informačný systém pozostávajúci z viacerých hardvérových aj softvérových komponentov. Zamestnanci prokuratúr využívajú na spracovanie svojej agendy špecializovaný systém Patrícia, pričom jednou z jeho funkcionalít je využívanie elektronického mobilného spisu. Do elektronického spisu sa zaraďujú prichádzajúce elektronické dokumenty, ako aj digitalizované dokumenty od partnerských organizácií, prípadne účastníkov konania. Elektronizácia umožňuje vyhľadávanie v textoch dokumentov a v metadátach spisu, kontrolu spisov a uchovávanie pôvodnej podoby spisu v prípade jeho úprav. Technickým podporným komponentom tohto systému sú zariadenia na ukladanie dát typu NAS umiestnené v centrálnych a krajských lokalitách (10 lokalít, ďalej len KP lokality), ako aj v okresných lokalitách (58 lokalít, ďalej len OP lokality). Predmetom zákazky je rozšírenie komponentov dátového prostredia pre elektronický a mobilný spis tak, aby dodané fyzické komponenty boli centrálne manažovateľné, ako aj rozšírenie backup systému tak, aby dáta elektronického spisu a ďalšie vybrané dáta v rámci krajských a okresných lokalít boli zálohované. Obstarávateľ požaduje dodanie manažovateľných NAS zariadení vrátane podporného softvéru, ako aj odborných a servisných služieb. Jedná sa o systém komplexne riešený na HW, SW, aplikačnej úrovni, ktoré sú úzko previazané a nedajú sa pri realizácií riešiť samostatne. Z tohto dôvodu musí byť realizácia verejného obstarávania riešená naraz a komplexne, aby tak nedošlo k porušeniu celkovej integrity a funkčnosti prevádzkovaného informačného systému prokuratúry.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 276 830,00 EUR Zariadenia na spracovanie údajov
Položky detailne
[1]
  276 830,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky, Štúrova 2, 812 85 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
276 830,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418402
Názov položky
--
Kód CPV
30236200-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Zariadenia na spracovanie údajov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 251 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 210/18/1000
2019 86 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 210/18
Oznámenia detailne
[210/18/1000] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
210/18/1000
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 12. 2018
ID obstarávateľa
686
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
418402
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
251
[210/18] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
210/18
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 5. 2019
ID obstarávateľa
686
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
418402
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
86