418405 - Komplexný informačný systém pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy
Detaily
ID zákazky
418405
Názov
Komplexný informačný systém pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy
Referenčné číslo
01/2018
ID obstarávateľa
2181
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
462 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 1. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:48
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
IČO
17336112
Mesto
Nové Zámky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Vladimír Lipovský
Kontaktný email
 obstaravanie5nspnz.sk
Kontaktný telefón
 +421 356912245
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie komplexného informačného systému pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy pre Fakultnú nemocnicu s poliklinikou Nové Zámky, ktorý pozostáva z nasledovne zostavených funkčností: Nevýhradná, časovo neobmedzená licencia (Ekonomika, účtovníctvo, Správa majetku, Inteligentná správa zdravotníckej techniky, Rozpočítavanie výnosov a kalkulácia nákladov na hospitalizačný prípad podľa metodiky ÚDZS, Manažérske výstupy); Inštalácia a implementácia softvéru; Dokumentácia, Služby podpory na obdobie 24 mesiacov (školenie, aktualizácia softvéru, riešenie vád softvéru servisná údržba, Správa softvérov, Správa aplikácie). Požaduje sa kompletné slovenské jazykové rozhranie systému; záruka 24 mesiacov dňa odo dňa prevzatia softvéru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 20 000,- EUR. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ tieto všetky podklady / dokumenty bude uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou podania revíznych postupov, kde má záujemca/ uchádzač možnosť podať Žiadosť o nápravu a námietku listine v zmysle výkladového stanoviska UVO č. 3/2018. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Ak je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ, tak záujemcovi resp. uchádzačovi bude na ním určený kontaktný e-mail/e-maily bezodkladne odoslaná informácia o tom, že k predmetnej zákazke existuje nová zásielka/správa. Záujemca resp. uchádzač sa prihlási do systému a v komunikačnom rozhraní zákazky bude mať zobrazený obsah komunikácie zásielky, správy. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v prehľade - zozname obstarávaní vyberie predmetné obstarávanie a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. V zmysle § 66 ods. 7 ZVO (jednoobálková reverzná verejná súťaž), verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ postupoval pri vyhlásení tohto verejného obstarávania za účelom uspokojiť svoje identifikované potreby a vytvoriť podmienky pre čestnú hospodársku súťaž, prostredníctvom ktorej dokáže zabezpečiť primerane skúseného dodávateľa vo vzťahu k predmetu zákazky ako celku (softvér, licencia, podpor. služby). Takýto postup verejný obstarávateľ považuje za postup, ktorým je možné efektívne a hospodárne dosiahnuť identifikované potreby verejného obstarávateľa.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 462 000,00 EUR Informačné systémy
Položky detailne
[1]
  462 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11 A, 940 34 Nové Zámky
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
462 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418405
Názov položky
--
Kód CPV
48810000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
25
Názov kritéria
--
CPV kód
Informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 43 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 01/2018
2021 270 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/2018_Z1_v2
Oznámenia detailne
[01/2018] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
418405
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
43
[01/2018_Z1_v2] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2018_Z1_v2
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 11. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418405
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
270