418515 - Prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení
Detaily
ID zákazky
418515
Názov
Prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení
Referenčné číslo
11489/2018/VO
ID obstarávateľa
2750
Hlavný kód CPV
79800000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
268 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
11. 1. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:49
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavský samosprávny kraj
IČO
36063606
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Katarína Vančová
Kontaktný email
 katarina.vancovaregion-bsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 248264207
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je prenájom multifunkčných fotokopírovacích zariadení vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu na obdobie 48 mesiacov.
Informácie o otváraní ponúk
V zmysle § 52 ods. 6 zákona o VO je otváranie verejné a uskutoční sa za účasti uchádzačov. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom posiela do piatich dní odo dňa otvárania ponúk prostredníctvom informačného systému EVO ver. 18.0.
Doplňujúce informácie
1. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. 2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie príslušnú DPH, platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla verejného obstarávateľa ako aj všetky poplatky súvisiace s vývozom tovaru zo zahraničia a jeho dovozom do krajiny sídla verejného obstarávateľa a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača. 6. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním predložené celkové ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s DPH. 7. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Bližšie informácie k spôsobu zaevidovania sa do verejnej súťaže konvertovanej do IS EVO ver. 18.0 zo strany uchádzača sú uvedené v príručke (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky5f7.html) a krátkych inštruktážnych videách (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html) zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 8. Súťažné podklady sú uverejnené vo formáte PDF v profile verejného obstarávateľa k príslušnej zákazke. Vzhľadom na funkcionality ISZÚ v čase vyhlásenia tejto zákazky verejný obstarávateľ uverejnil súťažné podklady v editovateľnej podobe vo formáte DOCX na nasledovnom linku (odkaze): https://vucba.sharepoint.com/:u:/s/Dokumenty/sutaznepodklady/EVSl0m6KmXhItLAxFdr45QYBHNyml4hiowsljVTTvSiZBA?e=T2kcLH
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 268 000,00 EUR Fotokopírovanie
Položky detailne
[1]
  268 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, Sabinovská 12, 820 05 Bratislava; Útvar hlavného kontrolóra, Jankolova 6, 851 04 Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
268 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418515
Názov položky
--
Kód CPV
79521000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Fotokopírovanie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 241 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 11489/2018
2019 45 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 11489/2018/VO
Oznámenia detailne
[11489/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
11489/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
418515
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
241
[11489/2018/VO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
11489/2018/VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418515
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
45