418690 - Dokument starostlivosti o dreviny
Detaily
ID zákazky
418690
Názov
Dokument starostlivosti o dreviny
Referenčné číslo
UP-VO/2018/38944
ID obstarávateľa
4695
Hlavný kód CPV
71222100-1
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
70 833,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 1. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:50
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Trenčín
IČO
00312037
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ingrid Kuľhová - za opis predmetu obstarávania, tel: 0902 911 223, e-mail: ingrid.kulhova@trencin.sk; Ing. Ľubica Golejová - za proces verejného obstarávania, tel: 0911 179 608, e-mail: lubica.golejova@trencin.sk
Kontaktný email
 lubica.golejovatrencin.sk
Kontaktný telefón
 +421 911179608
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je aktualizácia alebo zameranie novovysadených drevín stromov v intraviláne mesta Trenčín a zároveň ich inventarizácia, za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie sú všetky stromy na vybraných pozemkoch vo vlastníctve a spoluvlastníctve mesta Trenčín v predpokladanom množstve 18 000 inventarizovaných vegetačných prvkov, nachádzajúcich sa na verejnom priestranstve, v areáloch základných a materských škôl, prípadne iných areáloch okrem, záhradiek a záhradkárskych osád a parku M. R. Štefánika. Odovzdanie pasportu zelene: bude realizované po častiach (3 časti), do 10 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Lehotu plnenia zákazky je možné predĺžiť v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (nepretržitý celodenný dážď, krupobitie, víchrica alebo sneženie v trvaní počas 3 dní za sebou). Termín dokončenia a odovzdania 1. časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Trenčín ukončenie do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo. Termín dokončenia a odovzdania 2. časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Kubrá, Kubrica, k.ú. Trenčianske Biskupice ukončenie do 8 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o dielo. Termín dokončenia a odovzdania 3. časti diela (digitálna a mapová časť): k.ú. Hanzlíková, k.ú. Istebník, k.ú. Záblatie, k.ú. Zlatovce ukončenie do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo. Termín celkového dokončenia a odovzdania realizácie diela (textová časť): do 10 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní obálok bude umožnená účasť všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa otvárania môže zúčastniť osobne, prostredníctvom osoby oprávnenej konať za uchádzača v zmysle výpisu z obchodného registra alebo prostredníctvom osoby, ktorú štatutárny zástupca uchádzača písomne splnomocnil na tento úkon.
Doplňujúce informácie
1. Poskytovanie vysvetlení, odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom/záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah týchto údajov uvedených v ponuke, podmienkach účasti a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi (ak nie v týchto súťažných podkladoch uvedené inak). JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. 2. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty vo formáte pdf. v profile verejného obstarávateľa tu: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4695 a súťažné podklady, resp. ich súčasti, ktoré majú zvyčajne uchádzači záujem editovať pri príprave ponuky (napr. JED, súťažné podklady, Atribútovú tabuľku) sa budú nachádzať v systéme JOSEPHINE (verejný obstarávateľ zverejní v profile verejného obstarávateľa link na tieto dokumenty). 3. Pokiaľ sa v týchto súťažných podkladoch hovorí o predložení/zaslaní ponuky, dokumentov a pod. má sa za to, že sa jedná výlučne o elektronické predloženie dokumentov (tak zo strany záujemcu/uchádzača ako aj verejného obstarávateľa). V tejto zákazke sa bude v papierovej podobe predkladať len originál bankovej záruky. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk môže požiadať uchádzača o predloženie dokumentov (originálov alebo overených kópii), ktoré boli obsahom elektronickej ponuky. Forma uplatnenia revíznych postupov je upravená v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z,z, v platnom znení. Všetky dokumenty tvoriace obsah ponuky musia byť predložené verejnému obstarávateľovi elektronicky, pričom elektronickú formu dokumentu musí uchádzač vyhotoviť z originálu alebo z úradne overenej fotokópie originálu dokumentu (pokiaľ výslovne nie je určené inak) s tým, že v prípade žiadosti podľa § 40, resp. § 53 zákona č. 343/2015 Z.z. v platnom znení musí uchádzač predložiť verejným obstarávateľom požadované dokumenty v papierovej podobe vo forme originálu alebo úradne overenej fotokópie originálu dokumentu. Verejný obstarávateľ pristúpi k žiadosti o predloženie papierovej formy dokumentu len výnimočne, napr. v prípade pochybnosti o autenticite alebo nepozmenenia elektronicky predloženého dokladu. 4. Verejný obstarávateľ na základe § 114 ods. 9 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk a zároveň verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 5. Pri JEDe: Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie. 6. V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky musí byť doklad o bankovej záruke predložený v lehote na predkladanie ponúk v papierovej podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!!!). (Uvedený dokument je predtým potrebné aj naskenovať do ponuky v Josephine). Bližšie informácie v SP v časti A1.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 70 833,33 EUR Snímanie údajov
Položky detailne
[1]
  70 833,33 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Trenčín intravilán mesta podľa jednotlivých katastrálnych území: Trenčín, Trenčianske Biskupice, Kubrá, Kubrica, Opatová, Orechové, Istebník, Zlatovce, Hanzlíková, Záblatie.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
70 833,33
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418690
Názov položky
--
Kód CPV
72313000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
10
Názov kritéria
--
CPV kód
Snímanie údajov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 246 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE UP-VO/2018/38944
2019 102 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk UP-VO/2018/38944
2019 80 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE UP-VO/2018/38944
2020 110 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania UP-VO/2018/38944
2019 239 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk UP-VO/2018/38944
Oznámenia detailne
[UP-VO/2018/38944] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2018/38944
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
418690
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
246
[UP-VO/2018/38944] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2018/38944
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418690
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
102
[UP-VO/2018/38944] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2018/38944
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
418690
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
80
[UP-VO/2018/38944] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2018/38944
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 5. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
418690
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
110
[UP-VO/2018/38944] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UP-VO/2018/38944
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 11. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418690
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
239