418753 - Odborné prehliadky, odborné skúšky, preventívna údržba - servis a opravy technických zariadení zdvíhacích
Detaily
ID zákazky
418753
Názov
Odborné prehliadky, odborné skúšky, preventívna údržba - servis a opravy technických zariadení zdvíhacích
Referenčné číslo
126218/2018
ID obstarávateľa
12252
Hlavný kód CPV
98110000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
380 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 1. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:51
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
IČO
42499500
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Petra Havelková, PaedDr. Kornélia Černá
Kontaktný email
 petra.havelkovafinancnasprava.sk
Kontaktný telefón
 +421 249234355 / 249234331
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok, preventívna údržba servis a opravy technických zariadení zdvíhacích v lehotách a rozsahu v zmysle §9, §13, vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v platnom znení. Odborné prehliadky, odborné skúšky, pravidelná preventívna údržba servis a opravy technických zariadení zdvíhacích budú vykonávané podľa Prílohy č.1 k vyhláške č.508/2009 Z.z., jej II. Časť rozdelenie technických zariadení zdvíhacích, s rozdelením do skupín podľa druhu a podľa Prílohy č.7, k vyhláške č.508/2009 Z.z., Prehliadky a skúšky technických zariadení zdvíhacích počas prevádzky.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní,súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný bstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladoch a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Ďalšie informácie sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 380 000,00 EUR Technické skúšky
Položky detailne
[1]
  380 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Finančné riaditeľstvo SR a jeho organizačné zložky na celom území Slovenskej republiky bližšie špecifikované v prílohe č. 1 Návrhu Zmluvy o kontrolnej činnosti a o servisnej činnosti.
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
380 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418753
Názov položky
--
Kód CPV
71632000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Technické skúšky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 252 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 126218/2018
2019 60 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 38556/2019
Oznámenia detailne
[126218/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
126218/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
418753
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
252
[38556/2019] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
38556/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
418753
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
60