418813 - Prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky.
Detaily
ID zákazky
418813
Názov
Prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky.
Referenčné číslo
CRD - 2279/2018
ID obstarávateľa
233
Hlavný kód CPV
79952000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
186 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
31. 1. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO
00151491
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Ďurech
Kontaktný email
 martin.durechnrsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259722368
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je krátkodobý prenájom tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky v súvislosti s organizáciou a zabezpečením Parlamentného zhromaždenia NATO 2019, ktoré sa uskutoční 31. mája 2019 - 03. júna 2019 v Bratislave. Zákazka zahŕňa aj nevyhnutné služby spočívajúce v zabezpečení dovozu, profesionálnej montáže/inštalácie, skúšky/kontroly funkčnosti, prevádzky, profesionálnej obsluhy, demontáže/deinštalácie a odvozu požadovanej tlmočníckej, konferenčnej a audiovizuálnej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk, označených slovom Ostatné, je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených slovom Kritériá, je verejné, tzn. verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených slovom Kritériá, všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Podrobne v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku, prostredníctvom elektronických prostriedkov (elektronická komunikácia). Verejný obstarávateľ oznamuje, že toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie verzia 18.0 (ďalej len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. IS EVO je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Všetky písomné procesné úkony vo verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a hospodárskym subjektom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/418813. Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Skratka zákon o VO v celom texte oznámenia znamená zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ stanovil v súlade s § 46 ods. 1 písm. a) zákona o VO zábezpeku vo výške 9 000,00 Eur. Podrobne v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Podrobne v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 1 písm. a) zákona o VO, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 zákona o VO, aby úspešný uchádzač v rámcovej dohode (Rámcová dohoda o poskytovaní služieb) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Verejný obstarávateľ uverejní dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a dokumenty potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou), ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, a poskytuje k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Verejný obstarávateľ uverejní súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa (pod príslušnou zákazkou), ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca si môže súťažné podklady, informatívny dokument a inú sprievodnú dokumentáciu voľne prevziať/stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa, z príslušnej zákazky. Súťažné podklady, informatívny dokument a iná sprievodná dokumentácia budú prístupné na nasledovnej internetovej adrese (profil verejného obstarávateľa /príslušná zákazka/, ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233. Verejný obstarávateľ určil požiadavky na predmet zákazky a uchádzač je povinný preukázať ich splnenie. Doklady na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky musia byť nevyhnutnou súčasťou Ponuky - časť Ostatné. Podrobne v súťažných podkladoch. Prílohy súťažných podkladov v editovateľnej podobe budú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa na adrese: https://www.nrsr.sk/web/ Verejný obstarávateľ identifikuje ako úspešného uchádzača toho uchádzača, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v Eur s DPH za predmet zákazky, pričom reálne plnenie Rámcovej dohody na základe objednávok nesmie prekročiť hodnotu stanovenú predpokladanou hodnotou zákazky vo výške 186 000,00 Eur bez DPH. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty a ani žiadne z uvedených.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 186 000,00 EUR Inštalačné služby (s výnimkou softvéru)
Položky detailne
[1]
  186 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národná kultúrna pamiatka Bratislavský hrad Zámocká ul. č. 2 811 01 Bratislava 1 - Staré mesto Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
186 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418813
Názov položky
--
Kód CPV
51000000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalačné služby (s výnimkou softvéru)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 251 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží CRD - 2279/2018
2019 94 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania k CRD - 2279/18/2019
Oznámenia detailne
[CRD - 2279/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
CRD - 2279/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 12. 2018
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
418813
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
251
[k CRD - 2279/18/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
k CRD - 2279/18/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 5. 2019
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418813
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
94