418816 - VNÚTORNÉ VYBAVENIE ZŠ NOVOŤ
Detaily
ID zákazky
418816
Názov
VNÚTORNÉ VYBAVENIE ZŠ NOVOŤ
Referenčné číslo
201801
ID obstarávateľa
4902
Hlavný kód CPV
39160000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
5 195,43
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 1. 2019 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:50
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Novoť
IČO
00314692
Mesto
Novoť
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Michal Gondžár
Kontaktný email
 obstaravanie.tendernetgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 917752012
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia učební školy. Jedná sa o vybavenie učebni základnej školy školským nábytkom.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie/sprístupnenie ponúk je neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Editovateľné časti súťažných podkladov sú prístupné na https://www.dropbox.com/sh/1kz5vx08vra38k4/AACuqjLR5_D-4_5TmSzvyP3ma?dl=0 v priečinku s názvom zákazky, z dôvodu, že nie je možné ich sprístupniť na www.uvo.gov.sk. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. ZÁBEZPEKA: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka je stanovená vo výške 100,- EUR. Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu poskytovateľom finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným orgánom, oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných predpisov SR vykonať kontrolu dokladov, súvisiacich s plnením tejto zmluvy a to po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty.