418934 - Integrovaný systém úradov verejného zdravotníctva
Detaily
ID zákazky
418934
Názov
Integrovaný systém úradov verejného zdravotníctva
Referenčné číslo
UVZ_ISUVZ
ID obstarávateľa
1320
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
14 225 366,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 8. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:40
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
IČO
00607223
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PACTUM PARK, s.r.o.
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421 908276903
Rozširujúce info
Popis zákazky
Riešenie bude využívané v biznis prostredí ÚVZ a RÚVZ. Pracovníci sa budú pripájať cez vybudovanú sieťovú infraštruktúru alebo prostredníctvom mobilného pripojenia. Verejnosť (občania a právnické osoby) budú komunikovať prostredníctvom realizovaných služieb a verejného portálu. Projekt je zameraný na: - Vytvorenie a nasadenie nových systémov, - Implementáciu koncových služieb, - Zverejnenie data-setov otvorených dát , - Optimalizáciu procesov poskytovania služieb ÚVZ. Súčasťou riešenia je aj vytvorenie dokumentácie, návrh zabezpečenia informačnej bezpečnosti, návrh a realizácia potrebnej integrácie na úrovni systému ale aj na iné ISVS. Bližšie informácie o opise predmetu zákazky sú uvedené v časti B.1 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo inej sprievodnej dokumentácie budú dostupné v mieste zverejnenia súťažných podkladov, t.j. v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. 2) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0 a využitím všetkých jeho funkcionalít. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8) Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. 9) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 10) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 11) Ďalšie podrobnosti o podmienkach tejto súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 14 225 366,00 EUR Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Položky detailne
[1]
  14 225 366,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad verejného zdravotníctva SR Trnavská cesta 52 826 45 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
14 225 366,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418934
Názov položky
--
Kód CPV
48100000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
27
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérový balík pre konkrétne odvetvie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 136 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) UVZ_ISUVZ
2020 15 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží UVZ_ISUVZ
Oznámenia detailne
[UVZ_ISUVZ] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UVZ_ISUVZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
418934
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
136
[UVZ_ISUVZ] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UVZ_ISUVZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 1. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
418934
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
15