418967 - Rekonštrukcia budovy ÚPSVR Nitra
Detaily
ID zákazky
418967
Názov
Rekonštrukcia budovy ÚPSVR Nitra
Referenčné číslo
VOB/111/2018-M_ODCVO
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
2 119 917,03
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 1. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:13
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Denisa Komendová
Kontaktný email
 denisa.komendovaemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462418
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác, ktoré spočívajú v rekonštrukcii a modernizácii budovy Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny Nitra (na adrese Štefánikova tr. 88, 949 01 Nitra). Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk (OP) sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN Evoservis, a to sprístupnením ponúk komisií , vložením e-kľúčov. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu resp. protokol z OP.
Doplňujúce informácie
1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 60 000,-EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 6 druhá veta ZVO. (tzv. superreverzný postup). 5.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena na dodanie predmetu zákazky presiahne vyčlenený finančný limit verejného obstarávateľa. 6.Upresnenie k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Dĺžka trvania zákazky Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 10 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 7.Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 2 500 000 EUR na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy o dielo. 8.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo. 9.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR. 10.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 11.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods.1 ZVO.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 119 917,06 EUR Demontážne práce
Položky detailne
[1]
  2 119 917,06 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny Nitra, na Štefánikovej tr. č. 88 v Nitre, zapísaného na LV č. 6264, parcelné číslo 2858, súpisné číslo 86, obec Nitra, katastrálne územie Nitra
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 119 917,06
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418967
Názov položky
--
Kód CPV
45111300-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
10
Názov kritéria
--
CPV kód
Demontážne práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 2 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VOB/111/2018-M_ODCVO
2019 67 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VOB/111/2018-M_ODCVO
2020 154 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania VOB/111/2018-M_ODCVO
Oznámenia detailne
[VOB/111/2018-M_ODCVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/111/2018-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418967
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
2
[VOB/111/2018-M_ODCVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/111/2018-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418967
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
67
[VOB/111/2018-M_ODCVO] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/111/2018-M_ODCVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
418967
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
154