418989 - Vybavenie odborných učební – ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku
Detaily
ID zákazky
418989
Názov
Vybavenie odborných učební – ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku
Referenčné číslo
20/2019
ID obstarávateľa
5844
Hlavný kód CPV
39162200-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
416 669,04
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 1. 2020 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:09
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kežmarok
IČO
00326283
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 luptakarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 915963032
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vnútorné vybavenie odborných učební ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, ZŠ Grundschule Hradné námestie 38 a ZŠ Nižná brána 8 v Kežmarku, konkrétne dodávka vnútorného vybavenia učební, rozdelená na 11 častí v závislosti od ich využitia ako aj ich konečného umiestnenia v nasledovnom rozsahu: Časť 1: Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 2: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 3: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok Časť 4: Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 5: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 6: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 7: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok Časť 8: Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 9: Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 10: Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Časť 11: Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Táto zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a plný priamy prístup elektronickými prostriedkami prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/5970/summary. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné prostredníctvom: https://josephine.proebiz.com/. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE, a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné vykonať týmito spôsobmi a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 6. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 7. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 8. V prípade, ak nebude verejnému obstarávateľovi doručené oznámenie o kladnom výsledku kontroly dokumentácie z verejného obstarávania poskytovateľom pomoci, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom a verejné obstarávanie zruší.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok 72 084,30 EUR Učebné pomôcky a zariadenia
2 Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok 19 890,21 EUR Rôzne počítačové vybavenie
3 Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok 28 497,60 EUR Školský nábytok
4 Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok 71 239,69 EUR Učebné pomôcky a zariadenia
5 Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok 31 137,28 EUR Rôzne počítačové vybavenie
6 Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok 36 922,32 EUR Školský nábytok
7 Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok 10 173,32 EUR Knihy pre školy
8 Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok 69 541,91 EUR Učebné pomôcky a zariadenia
9 Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok 24 437,19 EUR Rôzne počítačové vybavenie
10 Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok 35 519,14 EUR Školský nábytok
Položky detailne
[1] Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
  72 084,30 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
72 084,30
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Didaktické pomôcky ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kód CPV
39162200-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Učebné pomôcky a zariadenia
[2] Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
  19 890,21 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
19 890,21
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kód CPV
30236000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne počítačové vybavenie
[3] Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
  28 497,60 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
28 497,60
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Nižná brána 8, Kežmarok
Kód CPV
39160000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Školský nábytok
[4] Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
  71 239,69 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
71 239,69
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Didaktické pomôcky - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kód CPV
39162200-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Učebné pomôcky a zariadenia
[5] Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
  31 137,28 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
31 137,28
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kód CPV
30236000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne počítačové vybavenie
[6] Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
  36 922,32 EUR
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
36 922,32
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kód CPV
39160000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Školský nábytok
[7] Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
  10 173,32 EUR
P.č.
7
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
10 173,32
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Didaktické pomôcky knižničný fond - ZŠ Dr. Daniela Fischera 2, Kežmarok
Kód CPV
22111000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Knihy pre školy
[8] Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
  69 541,91 EUR
P.č.
8
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
69 541,91
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Didaktické pomôcky - ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kód CPV
39162200-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Učebné pomôcky a zariadenia
[9] Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
  24 437,19 EUR
P.č.
9
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
24 437,19
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Technické a technologické vybavenie - IKT ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kód CPV
30236000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Rôzne počítačové vybavenie
[10] Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
  35 519,14 EUR
P.č.
10
Hlavné miesto dodania/plnenia
ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
35 519,14
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418989
Názov položky
Interiérové vybavenie nábytok- ZŠ Grundschule Hradné námestie 38, Kežmarok
Kód CPV
39160000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Školský nábytok
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 261 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 20/2019
2020 252 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 20/2019
Oznámenia detailne
[20/2019] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
418989
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
261
[20/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418989
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
252