419100 - SC ŽSK závod Orava - Stredisko Dolný Kubín Stavebné úpravy prevádzkovej budovy
Detaily
ID zákazky
419100
Názov
SC ŽSK závod Orava - Stredisko Dolný Kubín Stavebné úpravy prevádzkovej budovy
Referenčné číslo
PZ 1/2019; 78/2019/SCŽSK
ID obstarávateľa
10007
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
475 792,12
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 3. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:21
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
IČO
42054575
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Pavol Liška - generálny riaditeľ Správy ciest ŽSK, p. Ľudmila Honková - verejné obstarávanie
Kontaktný email
 obstaravanie.sczskvuczilina.sk
Kontaktný telefón
 +421 415077237
Rozširujúce info
Popis zákazky
SC ŽSK závod Orava - Stredisko Dolný Kubín - Stavebné úpravy prevádzkovej budovy podľa projektovej dokumentácie vypracovanej MARETTA projekt, Dolný Kubín pod názvom SC ŽSK závod Orava - Stredisko Dolný Kubín Stavebné úpravy prevádzkovej budovy zodpovedný projektant Ing. Peter Maretta. Ide o rekonštrukciu existujúcej prevádzkovej a sociálnej dvojpodlažnej budovy a skeletovej železobetónovej budovy dielní. Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania predmetu zákazky a porealizačné geodetické zameranie predmetu zákazky oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní elektronických ponúk, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie elektronických ponúk alebo v lehote na predkladanie konečných ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo emailovej žiadosti záujemcu. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 4. Verejný obstarávateľ umožňuje a odporúča vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky pre každého záujemcu samostatne tak, aby si záujemcovia sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky.Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na predmet zákazky vo výške 14 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch. 6. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia, finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 zákona predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) , https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-602.html, alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 7. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 112 ods. 6 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Informácia o opciách: Opis týchto opcií: Realizácia naviac prác. Verejný obstarávateľ pripúšťa možnosť potreby vykonania naviac prác. Zmena zmluvy na realizáciu naviac prác bude uzavretá podľa §18 ZOVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu v prípade nezískania dostatku finančných prostriedkov. 10. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na uskutočnenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ preberie dielo až po odstránení všetkých vád a nedorobkov. 11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa § 115 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 475 792,12 EUR Stavebné práce na kancelárskych budovách
Položky detailne
[1]
  475 792,12 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
SR, Žilinský kraj, okres Dolný Kubín, časť Mokraď, SC ŽSK Závod Orava Stredisko Dol.Kubín na parcele č. C-KN 196/18, s prístupom na vnútroareálové komunikácie strediska s napojením na III/2250.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
475 792,12
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
419100
Názov položky
--
Kód CPV
45213150-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
7
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na kancelárskych budovách
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 114 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 78/2019/SCŽK-výsledok
2019 38 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk PZ 1/2019; 78/2019/SCŽSK - výzva
2019 247 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk PZ 1/2019-SCŽSK,-Orava-prev.budova
2020 10 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 78/2019/SCŽK-dodatok č. 3
2020 58 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 419100
Oznámenia detailne
[78/2019/SCŽK-výsledok] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
78/2019/SCŽK-výsledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
419100
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
114
[PZ 1/2019; 78/2019/SCŽSK - výzva] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PZ 1/2019; 78/2019/SCŽSK - výzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
419100
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
38
[PZ 1/2019-SCŽSK,-Orava-prev.budova] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PZ 1/2019-SCŽSK,-Orava-prev.budova
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
419100
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
247
[78/2019/SCŽK-dodatok č. 3] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
78/2019/SCŽK-dodatok č. 3
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 1. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
419100
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
10
[ID 419100] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 419100
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 3. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
419100
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
58