419193 - „Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme na území mesta Dunajská Streda v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre mesto Dunajská Streda“
Detaily
ID zákazky
419193
Názov
„Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme na území mesta Dunajská Streda v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre mesto Dunajská Streda“
Referenčné číslo
2/ME/2019
ID obstarávateľa
4179
Hlavný kód CPV
60112000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
840 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
26. 2. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:16
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Dunajská Streda
IČO
00305383
Mesto
Dunajská Streda
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
1.Predmetom Zákazky je výber dopravcu na zabezpečenie služby vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) a o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy na území mesta Dunajská Streda. Verejné obstarávanie dopravcu je realizované na 10 rokov na obdobie od 01.04.2019 do 31.12.2028 s možnosťou opcie na predĺženie doby trvania poskytovania Dopravných služieb v súlade s Nariadením maximálne o 50 %. 2.Celkový predpokladaný rozsah plnenia tejto zákazky je vymedzený prostredníctvom predpokladaného celkového počtu kilometrov odjazdených za celú dobu realizácie tejto zákazky, t. j. za obdobie 10 rokov a činí 650 000 km. 3.Medzi celkové kilometre sú započítané aj prejazdové kilometre, technologické kilometre, vzdialenosti odjazdené v súvislosti s otáčaním vozidiel a iné prázdne jalové kilometre. 4.Predpokladaný rozsah plnenia za jeden rok bol verejným obstarávateľom stanovený na základe predpokladaných cestovných poriadkov spracovaných pre obdobie od 01.01.2019 do 31.12.2019 v objeme 65 000 plánovaných celkových km. 5.Po uzavretí Zmluvy bude do praxe zavedený mechanizmus úhrady za poskytovanie služieb vo verejnom záujme = Príspevku v súlade s ustanoveniami uzatvorenej Zmluvy, vychádzajúc z pravidiel odmeňovania určených v Zákone o cestnej doprave a v Nariadení. 6.Úhrada straty: Verejný obstarávateľ bude dopravcovi okrem Primeraného zisku uhrádzať stratu vzniknutú v súvislosti s poskytovaním Dopravných služieb, tzn. od vynaložených ekonomicky oprávnených nákladov (EON) za jeden kalendárny rok budú odpočítané všetky priame tržby a ostatné výnosy Dopravcu dosiahnuté za tento kalendárny rok poskytovania Dopravných služieb.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí v lehote na predkladanie ponúk predložili svoje ponuky.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 840 000,00 EUR Pomocné služby pre cestnú dopravu
Položky detailne
[1]
  840 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Dunajská Streda
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
840 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
419193
Názov položky
--
Kód CPV
63712000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
120
Názov kritéria
--
CPV kód
Pomocné služby pre cestnú dopravu
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 18 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 2/ME/2019
2019 111 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 2/ME/2019
Oznámenia detailne
[2/ME/2019] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/ME/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
419193
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
18
[2/ME/2019] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/ME/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
419193
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
111