419556 - Rekonštrukcia objektu – blok „B“ – stavebné úpravy vnútorných priestorov DD a DSS Záhonok, Zvolen
Detaily
ID zákazky
419556
Názov
Rekonštrukcia objektu – blok „B“ – stavebné úpravy vnútorných priestorov DD a DSS Záhonok, Zvolen
Referenčné číslo
ID 36
ID obstarávateľa
1576
Hlavný kód CPV
45215200-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
351 702,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 3. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:19
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb
IČO
00648515
Mesto
Zvolen
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Monika Debnárová
Kontaktný email
 monika.debnarovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325133
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - stavebné úpravy vnútorných priestorov bloku "B" Domova dôchodcov a domova sociálnych služieb, Záhonok 3205/2, Zvolen. Jedná sa o 8-podlažný objekt, v ktorom budú realizované stavebné úpravy hygienických zariadení, izieb a spoločných priestorov. Existujúce umakartové jadrá budú vybúrané a nahradené murovanými s novými zriaďovacími predmetmi, novým rozvodom vody a kanalizácie. V miestnostiach bude zrealizovaná nová elektroinštalácia svetelná a zásuvková. V celom bloku bude nainštalovaný dorozumievací systém "sestra-pacient". Tiež budú realizované konečné povrchové úpravy podláh, stien a stropov v izbách, spoločných priestoroch a na schodisku. Súčasťou rekonštrukcie je aj výmena vnútorných dverí. Rekonštrukcia objektu musí prebiehať tak, aby neohrozila prevádzku objektu, ktorý bude v plnej prevádzke aj počas rekonštrukcie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 17 súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: - Jednotným európskym dokumentom podľa § 39. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. - Čestným vyhlásením. V takom prípade bude súčasťou jeho ponuky čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. V čestnom vyhlásení uchádzač môže uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 3. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ postupuje po vyhodnotení ponúk podľa § 55 ZVO. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 5. Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 351 702,00 EUR Demolačné práce
Položky detailne
[1]
  351 702,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom uskutočnenia predmetu zákazky je Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb, Záhonok 3205/2, 960 01 Zvolen.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
351 702,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
419556
Názov položky
--
Kód CPV
45111100-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Demolačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 97 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ID 36
2019 34 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 36
Oznámenia detailne
[ID 36] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 36
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
419556
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
97
[ID 36] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 36
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
419556
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
34