419901 - Informačný systém pre Personalistiku a mzdy
Detaily
ID zákazky
419901
Názov
Informačný systém pre Personalistiku a mzdy
Referenčné číslo
06324/2019/ODDVO
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
398 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 4. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:25
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je dodávka Informačného systému pre Personalistiku a mzdy (skrátene: IS PAM), ktorý je určený na vedenie a spracovanie personálnej a mzdovej agendy. Súčasťou predmetu zákazky je aj systémová údržba predmetného systému, vrátane ďalších služieb. Súčasťou zákazky je dodávka a implementácia komplexného informačného systému PAM, predaj a dodávka nevyhnutných licencií a súvisiacich služieb (analýza požiadaviek, migrácia dát z jestvujúceho IS, zaškolenie administrátorov a užívateľov systému a ostatných podporných služieb nevyhnutných na implementáciu IS a prevádzku po dobu 48 mesiacov od spustenia do produkčnej prevádzky) pre Banskobystrický samosprávny kraj (skrátene: BBSK) a Organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja (skrátene: OvZP). Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti licenčnej a servisnej zmluvy, vyhradzuje právo uplatniť opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov), a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v licenčnej a servisnej zmluve. Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti licenčnej a servisnej zmluvy predĺženej 1 ročnou opciou, vyhradzuje právo uplatniť druhú opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov), a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v licenčnej a servisnej zmluve. Uplatnením uvedených opcií sa zároveň predlžuje platnosť licenčnej a servisnej zmluvy. Pravidlá súvisiace s opciou sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov Návrh licenčnej a servisnej zmluvy. Opis predmetu zákazky tvorí časť B súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky týkajúce sa doplnkových služieb spolu s predpokladanými množstvami osobohodín, sa nachádzajú v článku 2 Návrhu licenčnej a servisnej zmluvy, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk bude v súlade s § 54 ods. 3 ZVO neverejné, z dôvodu následného použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž) a ponuky sa budú predkladať jednoobálkovo podľa § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Vysvetlenie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: - zmluva bude uzatvorená s víťazným uchádzačom na dobu 48 mesiacov od dátumu účinnosti zmluvy s možnosťou jej predĺženia formou opcie o 12 + 12 mesiacov (1+1 rok). Všetky informácie týkajúce sa opcií sú uvedené v návrhu zmluvy a v súťažných podkladoch. 7. Vysvetlenie k bodom II.1.5 a II. 2.6 Celková odhadovaná hodnota/ Odhadovaná hodnota: - predpokladaná hodnota zákazky 398 000 EUR bez DPH je určená na obdobie trvania zmluvného vzťahu (48 mesiacov) + 2 opčných rokov (v prípade, že sa uplatnia). 8. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky, nakoľko to z pohľadu realizácie plnenia nie je vhodné a účelné. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 11. Súčasťou predmetu zákazky je dodávka tovaru (softvéru), ako aj vykonanie služieb (aplikačná podpora, servisné zásahy). 12. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 398 000,00 EUR Počítačové podporné služby
Položky detailne
[1]
  398 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1 tohto oznámenia.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
398 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
419901
Názov položky
--
Kód CPV
72610000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
72
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové podporné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 113 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 06324/2019/ODDVO
2019 56 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 06324/2019/ODDVO
Oznámenia detailne
[06324/2019/ODDVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06324/2019/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
419901
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
113
[06324/2019/ODDVO] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06324/2019/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
419901
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
56