420298 - Rekonštrukcia, rozširovanie, modernizácia, zvýšenie energetickej hospodárnosti DSS „SLATINKA“ stavebný objekt ul. Dr. Vodu č.14/398 Lučenec
Detaily
ID zákazky
420298
Názov
Rekonštrukcia, rozširovanie, modernizácia, zvýšenie energetickej hospodárnosti DSS „SLATINKA“ stavebný objekt ul. Dr. Vodu č.14/398 Lučenec
Referenčné číslo
ID 149/2
ID obstarávateľa
1494
Hlavný kód CPV
45215200-9
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
313 134,80
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 7. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:37
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Domov sociálnych služieb "SLATINKA"
IČO
00632210
Mesto
Lučenec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Marcela Filipová
Kontaktný email
 dss.slatinkalcazet.sk
Kontaktný telefón
 +421 474331681
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy rozširovanie, modernizácia, zvýšenie energetickej hospodárnosti Objektu DSS, ul. Dr. Vodu č. 14/398, Lučenec rekonštrukcia pôvodného zariadenia stavebnými a dispozičnými úpravami pri zachovaní formy sociálnych služieb (SS). Vyriešenie bezbariérového prístupu do I. N.P. a prepojenie I. N.P. s II. N.P s novovybudovaným vnútorným schodiskom a novovybudovaným výťahom. Rozšírenie vnútorných priestorov I. aj II. N.P na úkor časti átria, čím sa zväčší priestor chodby na I. N.P., resp. vytvorí priestor spoločenskej miestnosti s napojením na nové schodisko na II. N.P. Úprava II. N.P. na administratívne účely a pre návštevy. Súčasťou budú aj dva WC z toho jedno bezbariérové, sprcha a kuchynka. Do stavebno-technického riešenia súvisiaceho s opatreniami energetickej efektívnosti budovy je zahrnuté zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strešného plášťa, výmena otvorových konštrukcií, zateplenie podlahy. Pôvodný systém vykurovania lokálnymi plynovými vykurovacími telesami sa zamení za ústredné teplovodné s novým plynovým kotlom ako zdrojom tepla. Ohrev TUV sa navrhuje plynový v kombinácii zo solárnym ohrevom.
Informácie o otváraní ponúk
Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo v zmysle §114 ods.1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil (Príloha "H" SP). 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Zhotoviteľ je povinný prevziať stavenisko najneskôr do 15 dní odo dňa účinnosti Zmluvy o Dielo. 7. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 prvá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 313 134,80 EUR Inžinierske práce a stavebné práce
Položky detailne
[1]
  313 134,80 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Objekt DSS SLATINKA, ul. Dr. Vodu č. 14/398, 984 80 Lučenec.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
313 134,80
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420298
Názov položky
--
Kód CPV
45220000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
15
Názov kritéria
--
CPV kód
Inžinierske práce a stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 159 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 149/2
2019 117 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 149/2
Oznámenia detailne
[ID 149/2] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 149/2
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 8. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
420298
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
159
[ID 149/2] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 149/2
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
420298
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
117