420300 - Modernizácia zdroja tepla a vyregulovanie rozvodov tepla SOŠ informačných technológií
Detaily
ID zákazky
420300
Názov
Modernizácia zdroja tepla a vyregulovanie rozvodov tepla SOŠ informačných technológií
Referenčné číslo
ID 205
ID obstarávateľa
1899
Hlavný kód CPV
45214220-8
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
478 251,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 4. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:28
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola informačných technológií
IČO
17055431
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Monika Debnárová
Kontaktný email
 monika.debnarovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325133
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia tepelného hospodárstva. Predmetom technického riešenia stavby je rekonštrukcia jestvujúceho centrálneho zdroja tepla nízkotlakovej teplovodnej plynovej kotolne, ďalej vyregulovanie rozvodov tepla, termostatizácia vykurovacích telies v jednotlivých objektoch napojených na jestvujúci teplovod a výmena zmiešavacích uzlov vybraných objektov. Riešenie rekonštrukcie tepelného hospodárstva je spracované v jestvujúcoem realizačnom projekte (príloha č. 2 SP), kde sú navrhnuté kondenzačné kotle pre zníženie spotreby zemného plynu ako aj emisií. Pre jednotlivé objekty bude ponechaný jestvujúci teplovodný vykurovací systém. V rámci prác budú realizované aj demontážne práce na jestvujúcej technológii kotolne, zmiešavacích uzloch v jednotlivých objektoch a časti stavebných prvkov. Ďalej bude zrekonštruovaná plynová regulačná stanica vrátane rozvodu plynu do kotolne. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 17 súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.Predmet zákazky bude zrealizovaný v zmysle obchodných podmienok uvedených v Zmluve o dielo (príloha č. 1 SP).Riadne zhotovené (vykonané) Dielo zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi nasledovne: - Sprevádzkovanie zdroja tepla najneskôr do 90 dní odo dňa pís. prevzatia staveniska zhotoviteľom (1. miľník). - Dokončenie výstavby najneskôr do 120 dní odo dňa pís. prevzatia staveniska zhotoviteľom (2. miľník). 3.Uchádzač môže v zmysle § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti: - Jednotným európskym dokumentom podľa § 39. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technick. alebo odbor. spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. - Čestným vyhlásením. V takom prípade bude súčasťou jeho ponuky čestné vyhlásenie, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom. 4.V zmysle § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ postupuje po vyhodnotení ponúk podľa § 55 ZVO. 5.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunik. rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 6.Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO prostredníctvom systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektr. čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektr. podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 7.Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 478 251,00 EUR Vykurovacie práce
Položky detailne
[1]
  478 251,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom uskutočnenia predmetu zákazky je Stredná odborná škola informačných technológií, Tajovského 30, 975 90 Banská Bystrica.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
478 251,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420300
Názov položky
--
Kód CPV
45232141-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Vykurovacie práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 110 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk ID 205
2019 72 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) ID 205
Oznámenia detailne
[ID 205] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 205
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
420300
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
110
[ID 205] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 205
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
420300
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
72