420338 - Podpora a rozvoj Dokumentačného systému - (DKS)
Detaily
ID zákazky
420338
Názov
Podpora a rozvoj Dokumentačného systému - (DKS)
Referenčné číslo
VO - 255/2018
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 728 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 5. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:35
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Vulganova
Kontaktný email
 lucia.vulganovamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259582007
Rozširujúce info
Popis zákazky
Súčasťou zákazky budú: a) Služby v rámci aplikačnej podpory (mesačný paušál) b) Služby na vyžiadanie (nadpaušál) c) Služby realizácie zmien Opis zákazky je podrobnejšie uvedený v prílohe č. 1 a v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bodoch 7.3 a 11 súťaž. podkladov. 2. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je v zmysle § 44 ods. ods. 3 písm. c) zákona najnižšia ponúknutá celková cena v EUR s DPH za dodanie požadovaného predmetu zákazky. Bližšie informácie ku kritériu na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v bode 25 a v Prílohe č. 3 súťaž. podkladov. 3. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Rámcovej dohody tak, aby táto mohla byť uzavretá v súlade s § 56 ods. 8 a 12 zákona do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 2 až 7 zákona a zaväzuje sa pred podpisom Rámcovej dohody predložiť verejnému obstarávateľovi nasledovné dokumenty: Zoznam subdodávateľov s ich identifikačnými údajmi v rozsahu: (i) meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov, (ii) adresa pobytu alebo sídlo, (iii) IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO, (iv) podiel plnenia zo zmluvy v % vyjadrení, predmet subdodávky, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou Rámcovej dohody s úspešným uchádzačom ako Príloha č. 3 V prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb - originál alebo úradne overenú kópiu zmluvy (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov podľa bodu 16.1 až 16.5 súťažných podkladov. 4. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil zákazku na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky, ktorým je podpora a rozvoj jedného informačného systému a nie je možné, aby tieto služby poskytovali rôzni poskytovatelia služieb. Zároveň je Dokumentačný systém (DKS) prevádzkovaný a udržiavaný ako jeden celok aj napriek logickému členeniu administratívnych procesov do jednotlivých modulov systému. Systém je vybudovaný ako celok a jadro systému pre všetky moduly je spoločné. Každá zmena má vplyv aj na ostatné časti systému, preto rozdelenie zákazky nie je možné. Vzhľadom k povahe predmetu zákazky a vzájomné zložité prepojenia funkcionalít a procesov v prostredí DKS a súvisiacich integračných prepojení na externé systémy, nie je možné jednotlivé služby a teda ani predmet zákazky žiadnym spôsobom rozdeliť. Rozvoj a rozširovanie funkcionalít je úzko späté s poskytovaním následnej aplikačnej podpory. Technicky a funkčne by verejnému obstarávateľovi rozdelenie predmetu zákazky medzi viacerých poskytovateľov spôsobovalo neprimerané problémy, ktoré v rámci nedorozumení a sporov medzi poskytovateľmi jednotlivých služieb môžu reálne spôsobiť znefunkčnenie častí alebo celého systému. Uvedené je možné zabezpečiť iba realizáciou všetkých prác a služieb jedným poskytovateľom.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 728 000,00 EUR Softvérové podporné služby
Položky detailne
[1]
  1 728 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 728 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420338
Názov položky
--
Kód CPV
72261000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové podporné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 85 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) MF014046/2018-27
2019 163 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MF/010349/2019-27
Oznámenia detailne
[MF014046/2018-27] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF014046/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 5. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
420338
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
85
[MF/010349/2019-27] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/010349/2019-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 8. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
420338
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
163