420468 - Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb (2019)
Detaily
ID zákazky
420468
Názov
Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb (2019)
Referenčné číslo
02/2019
ID obstarávateľa
10522
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
56 600,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 6. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:36
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO
42134943
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Kontaktný email
 ivana.pichanicovanucem.sk
Kontaktný telefón
 +421 268260301
Rozširujúce info
Popis zákazky
Dodávka kancelárskych a hygienických potrieb a služieb spojených s ich dopravou na miesta dodania, naložením tovaru a vyložením tovaru do skladu na mieste dodania na obdobie 48 mesiacov
Informácie o otváraní ponúk
V súlade s ust. § 54 ods. 3 zákona o VO je otváranie ponúk neverejné z dôvodu následného uskutočnenia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1.Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 112 ods. 6 ZVO prostredníctvom systému EO EKS a je prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle (URL) https://eo.eks.sk/. 2. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Verejný obstarávateľ uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/580. V profile VO na stránke ÚVO sa zároveň uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na elektronickej tabuli. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EO EKS dostatočne vopred. 5. JED - verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti). 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 46 ZVO zadávanie zákazky zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách po uskutočnení elektronickej aukcie prekročia predpokladanú hodnotu zákazky (v súlade s ust. § 46 ods. 2 ZVO). 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu platnosti rámcovej dohody o 2x12 mesiacov (do hodnoty predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej vo výške 56.600,0000 EUR bez DPH) v prípade nevyčerpania celého rozsahu rámcovej dohody v pôvodnej lehote 24 mesiacov (t. j. maximálna doba platnosti rámcovej dohody vrátane opcií na predĺženie predstavuje 48 mesiacov). 9. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s predmetom nájmu a poskytovanými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí Nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP), a to oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu/overovania na mieste v zmysle príslušných právnych predpisov SR a ES a poskytnúť im potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania oprávnenými osobami Najvyššieho kontrolného úradu SR, príslušnej Správy finančnej kontroly, Certifikačného orgán a nimi poverenými osobami, Orgánu auditu, jeho spolupracujúcim orgánom a nimi povereným osobám, splnomocneným zástupcom Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osobám prizvaným uvedenými orgánmi v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskeho spoločenstva) a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Úspešný uchádzač sa zaväzuje zabezpečiť prítomnosť osôb zodpovedných za dodávku tovaru, vytvoriť primerané podmienky na riadne a včasné vykonanie kontroly/auditu/overovania na mieste a zdržať sa konania, ktoré by mohlo ohroziť začatie a riadny priebeh kontroly/auditu/overovania na mieste. 10. Toto verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie; nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 56 600,00 EUR Drobné kancelárske vybavenie
Položky detailne
[1]
  56 600,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
56 600,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420468
Názov položky
--
Kód CPV
30197000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Drobné kancelárske vybavenie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 113 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 02/2019
2019 132 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 02/2019
Oznámenia detailne
[02/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
420468
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
113
[02/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
420468
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
132