420561 - Dodanie IKT zariadení pre potreby univerzity na obdobie 4 rokov
Detaily
ID zákazky
420561
Názov
Dodanie IKT zariadení pre potreby univerzity na obdobie 4 rokov
Referenčné číslo
05/2019
ID obstarávateľa
2422
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 823 004,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 8. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
IČO
31118259
Mesto
Trenčín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Marcela Turčanová, Karol Meliška
Kontaktný email
 karol.meliskaapuen.sk
Kontaktný telefón
 +421 948243889
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je dodanie bežne používaných IKT zariadení a tlačiarní podľa potrieb Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne na obdobie najbližších 4 rokov. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: 1. časť tvorí dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) typu stolových počítačových zostáv, notebookov, tabletov, monitorov a ich priameho príslušenstva podľa potrieb univerzity. 2. časť tvorí dodanie tlačiarní a multifunkčných zariadení podľa potrieb univerzity. Podrobný opis predmetu zákazky pre obidve časti je bližšie opísaný v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné plnomocenstvo od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky pre príslušnú časť, ocenený podľa pravidiel v súťažných pokladoch vrátane ich príloh. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a matematicky zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý: a) v časti 1 predložil nižšiu cenu vrátane DPH za položku "notebook typ 2"; b) v časti 2 predložil nižšiu cenu vrátane DPH za položku "MFP Tlačiareň typ 2". 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky: a) pre časť 1 vo výške 10 000 EUR; b) pre časť 2 vo výške 4 000 EUR.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Informačno-komunikačné zariadenia (IKT zariadenia) 1 675 329,00 EUR Osobné počítače
2 Tlačiarne a multifunkčné zariadenia 147 675,00 EUR Tlačiarne a zapisovače
Položky detailne
[1] Informačno-komunikačné zariadenia (IKT zariadenia)
  1 675 329,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 675 329,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420561
Názov položky
Informačno-komunikačné zariadenia (IKT zariadenia)
Kód CPV
30213000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Osobné počítače
[2] Tlačiarne a multifunkčné zariadenia
  147 675,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
147 675,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420561
Názov položky
Tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Kód CPV
30232100-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Tlačiarne a zapisovače
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 134 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 05/2019
2020 142 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 05/2019
Oznámenia detailne
[05/2019] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
420561
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
134
[05/2019] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
05/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
420561
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
142