420789 - Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pre Mesto Šaštín - Stráže
Detaily
ID zákazky
420789
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pre Mesto Šaštín - Stráže
Referenčné číslo
20190610_CIZS_01
ID obstarávateľa
4555
Hlavný kód CPV
45215100-8
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
802 004,93
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 7. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:37
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Šaštín - Stráže
IČO
00310069
Mesto
Šaštín-Stráže
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jaroslav Suchánek
Kontaktný email
 primatormestosastinstraze.sk
Kontaktný telefón
 +421 346987417
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stručný opis predmetu zákazky: Stavebné práce sú zamerané na výstavbu nového centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Šaštín-Stráže v zmysle výzvy IROP-PO2-SC212-PZ-2018-8-33 MZ SR ako aj na základe hygienických a kapacitných nedostatkov, ako aj v zmysle vyhlášky MŽP SR č. 532/2002 Z.z., vyhlášky MZ SR č.553/2007 Z.z., ďalej zákona č. 355/2007 Z.z., zákona č.140/2008 Z.z., vyhlášky MZ SR č.259/2008 Z.z., nariadenia vlády SR č. 410/2007 Z.z. a č. 387/2006 Z.z., zákona č. 223/2001 Z.z., v zmysle platných predpisov Slovenskej republiky v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie v rámci projektu s názvom: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pre mesto Šaštín-Stráže. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko novostavba CIZS tvorí v zmysle projektovej dokumentácie funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu výstavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky
Informácie o otváraní ponúk
Verejné otváranie ponúk na predmet zákazky v súlade s § 52 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom na adrese verejného obstarávateľa prostredníctvom sprístupnenia ponúk v systéme EVO vrátane uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií so záujemcami/uchádzačmi postupovať podľa § 20 zákona prostredníctvom rozhrania portálu EVO v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. 2. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO. Metodika postupu na používanie systému EVO je uvedená na portáli UVO https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo5f6.html. 3. Príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebným minimálnym technickým vybavením je: pripojenie na internet; internetový prehliadač Mozilla Firefox od verzie 4, MS Internet Explorer ver. 7 bez zapnutého módu kompatibility. Odporúčané je použiť, najnovšie verzie prehliadačov; -inštalačná podpora jazyka Java min. ver. 1.6 integrovaná s integrovaným prehliadačom (linka: Java). Odporúča sa v počítači mať nainštalovanú iba jednu podporu jazyka Java a všetky staršie verzie odstrániť; - v internetovom prehliadači nastavený jazyk slovenčina; - Adobe Acrobat Reader DC. 4. Súťažné podklady budú poskytnuté / sprístupnené záujemcom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.uvo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVOm podľa § 43 ods. 2 zákona o VO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. JED v editovateľnej forme a manuál k vyplneniu JED je možné stiahnuť z webového sídla na nasledovnom odkaze:https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotnyeuropskydokument%20pre%20verejne%20obstaravanie-553.html. JED musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 7. Úspešný uchádzač ( aj subdodávatelia, ak relevantné) je povinný mať zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č.315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ku dňu podpisu zmluvy. 8. Úspešný uchádzač je povinný uviesť v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia a podiel zákazky. 9. Typ zmluvy na dodanie predmetu zákazky:Zmluva o dielo. Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok tvorí prílohu č. 4 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo. Súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom bude: a) elektronický výpis zo zápisu zhotoviteľa v RPVS ( aktuálny ku dňu podpísania zmluvy) b) zoznam subdodávateľov, ak relevantné, c) technologický postup realizácie diela, d) kontrolný a skúšobný plán realizácie diela, e) nacenený výkaz výmer - položkovitý rozpočet ceny diela f) zoznam kľúčových stavebných materiálov a výrobkov, ak relevantné g) realizačný harmonogram stavebných prác, h) plán nakladania s odpadom, i) overená kópia poistnej zmluvy s vinkuláciou poistného plnenia v prospech Objednávateľa j) plán BOZP, k) protokol o prebratí a odovzdaní diela - po odovzdaní diela (s prílohami podľa ustanovení v Zmluve 10. Ponuka predložená uchádzačom, musí obsahovať vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty podľa uvedených bodov 16.1, 16.3, 16.4, 16.5, 16.6, 16.7, 16.8, 16.9 a 16.10 v súťažných podkladov, 12. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/ uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 13. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy je predmetné verejné obstarávanie: a) zelené verejné obstarávanie a c) zamerané na sociálne aspekty
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 802 004,93 EUR Búranie budov a demolačné práce a zemné práce
Položky detailne
[1]
  802 004,93 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Šaštín-Stráže, Námestie Slobody č. 849, Šaštín-Stráže 908 41, stavebné práce budú realizované na parc. č.: 1135, katastrálne územie Šaštín-Stráže.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
802 004,93
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
420789
Názov položky
--
Kód CPV
45110000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
18
Názov kritéria
--
CPV kód
Búranie budov a demolačné práce a zemné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 117 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 20190610_CIZS_01
2020 241 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 20190610_CIZS_01
2021 174 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 20190610_CIZS_01
Oznámenia detailne
[20190610_CIZS_01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20190610_CIZS_01
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
420789
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
117
[20190610_CIZS_01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20190610_CIZS_01
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
420789
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
241
[20190610_CIZS_01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
20190610_CIZS_01
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 7. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
420789
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
174