421121 - Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ P. Horova 16
Detaily
ID zákazky
421121
Názov
Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ P. Horova 16
Referenčné číslo
2/2019
ID obstarávateľa
6559
Hlavný kód CPV
39162200-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
123 758,01
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 6. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:35
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
IČO
00603392
Mesto
Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martin Garaj, PhD.
Kontaktný email
 obstaravanieverejneobstaravania.sk
Kontaktný telefón
 +421 907956210
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka a montáž tovarov v rámci projektu: SKVALITNENIE TECHNICKÉHO VYBAVENIA ODBORNÝCH UČEBNÍ ZŠ P. HOROVA 16. Zákazka je rozdelená na 3 časti: Časť 1: Nábytok Časť 2: IKT Časť 3: Učebné pomôcky s cieľom umožniť účasť čo najväčšiemu počtu uchádzačov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ/Kupujúci uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania, ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2.Verejný obstarávateľ/Kupujúci poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese: https://eo.eks.sk/VerejneObstaravanie/Index/556 Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/zakazky/6559 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty na adrese: https://eo.eks.sk/VerejneObstaravanie/Index/556 3.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk zverejnenej na Elektronickej tabuli a v záložke Lehoty predmetných súťažných podkladov v rámci EKS predmetnej zákazky za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou EKS dostatočne vopred. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5.Verejný obstarávateľ/Kupujúci pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 6.Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 7.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8.Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy/Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy/Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy/Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 9.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľskej organizácii do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Nábytok Časť č.: 1 29 039,49 EUR Školský nábytok
2 IKT Časť č.: 2 41 400,56 EUR Osobné počítače
3 Učebné pomôcky Časť č.: 3 53 317,96 EUR Učebné pomôcky a zariadenia
Položky detailne
[1] Nábytok Časť č.: 1
  29 039,49 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Časť 1: Nábytok Základná škola, P. Horova 16, 841 08 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
29 039,49
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421121
Názov položky
Nábytok Časť č.: 1
Kód CPV
39160000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Školský nábytok
[2] IKT Časť č.: 2
  41 400,56 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Časť 2: IKT Základná škola, P. Horova 16, 841 08 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
41 400,56
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421121
Názov položky
IKT Časť č.: 2
Kód CPV
30213000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Osobné počítače
[3] Učebné pomôcky Časť č.: 3
  53 317,96 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Časť 3: Učebné pomôcky Základná škola, P. Horova 16, 841 08 Bratislava, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
53 317,96
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421121
Názov položky
Učebné pomôcky Časť č.: 3
Kód CPV
39162200-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Učebné pomôcky a zariadenia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 110 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2/2019
2019 253 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2/2019
Oznámenia detailne
[2/2019] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
421121
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
110
[2/2019] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
421121
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
253