421504 - Nábytok pre študentský domov Mladosť
Detaily
ID zákazky
421504
Názov
Nábytok pre študentský domov Mladosť
Referenčné číslo
404/2019
ID obstarávateľa
8191
Hlavný kód CPV
39100000-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
204 437,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 7. 2019 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne
IČO
00397687
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Beáta Havelková; Ing. Stanislav Širůček
Kontaktný email
 beata.havelkovastuba.sk
Kontaktný telefón
 +421 918664011
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je "Nábytok pre študentský domov Mladosť", Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava v zmysle súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie je verejné.Môžu sa ho zúčastniť uchádzači,ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zastúpení osobou oprávnenou zúčastniť sa. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať.Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti,kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady spolu so sprievodnou dokumentáciou (ďalej len SP) v profile verejného obstarávateľa vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie (ÚVO),v elektronickej forme,v needitovateľnej podobe,v deň uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku ÚVO. Komunikácia a výmena informácií vrátane doručovania vo verejnom obstarávaní predmetnej zákazky sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle §20 ZoVO,ak nie je v SP uvedené inak , spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca / uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak ešte nemá zriadené konto v tomto systéme. Verejný obstarávateľ poskytne, sprístupní súťažné podklady a zverejní ostatné informácie k predmetnej zákazke záujemcom prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk v elektronickej forme.Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: 1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; 2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Jazykom, v ktorom bude verejný obstarávateľ v tomto postupe zadávania zákazky komunikovať je slovenský jazyk . Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 6 000 EUR. Zábezpeka sa vyžaduje poskytnúť: poskytnutím bankovej záruky za uchádzača,alebo poskytnutím poistenia záruky alebo zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň , ktorý je určený ako lehota na predkladanie ponúk.Všetky náklady súvisiace so spôsobom zloženia a vrátenia zábezpeky znáša uchádzač.Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú bližšie uvedené v SP. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve a v SP verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom,najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie uchádzač/záujemca požiada najneskôr do 02.07.2019 do 12:00 hod.. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou Obstarávanie predmetnej zákazky bude prebiehať postupom podlimitnej zákazky v súlade s §112 až 114 ZoVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční v súlade s §112 ods.6 ZoVO po vyhodnotení ponúk. Podľa §38 ods.1 písm. d) ZoVO si verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku v zmysle §40 ods.6 písm.g) ZoVO. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu,ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení použitom ako výzva na súťaž. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §57 ZoVO.V relevantnom prípade sa bude postupovať podl'a § 115 zákona o verejnom obstarávaní.Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií,ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 467 000,00 EUR Stoličky
Položky detailne
[1]
  1 467 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Študentský domov Mladosť, Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 467 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421504
Názov položky
--
Kód CPV
39112000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Stoličky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 129 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 4042/2019
2019 261 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 7817/2019
2020 56 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 1083/2020
Oznámenia detailne
[4042/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
4042/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
421504
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
129
[7817/2019] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
7817/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
421504
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
261
[1083/2020] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1083/2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 3. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
421504
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
56