421608 - REKONŠTRUKCIA OBJEKTU MÚZEA MARTINA BENKU
Detaily
ID zákazky
421608
Názov
REKONŠTRUKCIA OBJEKTU MÚZEA MARTINA BENKU
Referenčné číslo
MK SR-5/2019
ID obstarávateľa
8213
Hlavný kód CPV
45212313-3
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
716 117,38
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 8. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:39
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
IČO
00165182
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Daniela Krausová
Kontaktný email
 daniela.krausovaculture.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220482588
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zhotovenie diela Rekonštrukcia objektu Múzea Martina Benku, v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako ,,PD) a zmluvných podmienok. Múzeum Martina Benku je národnou kultúrnou pamiatkou zapísanou v Ústrednom zozname pamiatkového fondu pod číslom 578/0. Počas stavebných prác je nutné postupovať v súlade s platným záväzným stanoviskom Krajského pamiatkového úradu Žilina, zn. KPUZA-2013/18797-2/76800/DUN zo dňa 27.11.2013, staveným povolením Mesta Martin, č.j. SÚ-18464/2014-Kn, zo dňa 17.03.2014, rozhodnutím Mesta Martin, č.j. SÚ-30032/114182/2016, zo dňa 07.06.2016. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. Obstarávateľ vyžaduje predloženie určených dokumentov a dokladov ponuky so zaručenou konverziou alebo so ZEP/KEP - podrobnosti sú v SP. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk 2. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10 000 Eur. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v bode č. 18. 4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. ak je to relevantné (zápis v RPVS). 6. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade neschválenia resp. krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy. 7.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 8. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ. 9. Vyžaduje sa záručná lehota 5 rokov (60 mesiacov) na dielo a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 10. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 11. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 12.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve. 13.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 14. Verejný obstarávateľ vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 pism. g) ZVO. 15. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 pism. a) b) ZVO vyžaduje, aby uchádzači predložili údaje o subdodávateľoch a aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 pism. a) až h) a ods. 7 ZVO. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve. 16. Verejné obstarávanie nie je zelene obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 17. Ostatné informácie sú v SP.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 131 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) MK SR-5/2019
Oznámenia detailne
[MK SR-5/2019] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MK SR-5/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
421608
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
131