421696 - Audítorské služby za rok 2019, 2020 a 2021
Detaily
ID zákazky
421696
Názov
Audítorské služby za rok 2019, 2020 a 2021
Referenčné číslo
EXIM-2019-PZ-Audítorské služby
ID obstarávateľa
9920
Hlavný kód CPV
79212000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
103 500,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 8. 2019 08:30
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:41
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Exportno-importná banka Slovenskej republiky
IČO
35722959
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miriam Oravcová
Kontaktný email
 oravcovaeximbanka.sk
Kontaktný telefón
 +421 949096444
Rozširujúce info
Popis zákazky
Overenie účtovnej závierky za jednotlivé roky 2019, 2020 a 2021 zostavenej vždy k 31. decembru daného roka podľa § 17 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o účtovníctve) a v zmysle účtovných postupov pre Exportno-importnú banku Slovenskej republiky ustanovených vo forme Opatrenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/22162/2014-74, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovej osnove pre Exportno-importnú banku Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov a Opatrenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/22164/2014-74, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o usporiadaní, označovaní položiek individuálnej účtovnej závierky, obsahovom vymedzení týchto položiek a rozsahu údajov určených z účtovnej závierky na zverejnenie pre Exportno-importnú banku Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov. Audit bude vykonaný v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardami.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ (VO) vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme ELENA na adrese : https://e-lena.sk v rámci predmetnej zákazky. 2) Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA, a to v súlade s funkcionalitou systému. Systém zaručuje, že okamih odoslania je zároveň okamihom doručenia správy do schránky užívateľa systému v reálnom čase. 3) Ak je odosielateľom zásielky záujemca resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi okamihom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa zákazky, aby v danej zákazke zaklikli tlačidlo MÁM ZÁUJEM. V tomto prípade bude hospodársky subjekt automaticky zaradený do zoznamu záujemcov pre konkrétnu zákazku. Potvrdenie o zaradení do zoznamu záujemcov bude záujemcovi zaslané prostredníctvom komunikačného rozhrania v systéme ELENA. 5) Lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie prostredníctvom systému ELENA: Dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6) Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO (bližšie info v SP). 7) Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. 8) VO vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. 9) VO vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti, v časti IV.podmienky účasti Jednotného európskeho dokumentu na jednu otázku s odpoveďou áno/nie, t.j. či hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti. 10) VO nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len RPVS) a nie sú zapísaní v RPVS alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie su zapísaní v RPVS. 11) VO stanovuje v súlade s § 38 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) cit. zákona: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 12) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 103 500,00 EUR Finančné audítorské služby
Položky detailne
[1]
  103 500,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Exportno-importná banka Slovenskej republiky, Grösslingová 1, 813 50 Bratislava, mestská časť Bratislava Staré Mesto, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
103 500,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421696
Názov položky
--
Kód CPV
79212100-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Finančné audítorské služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 141 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vyzva
2019 253 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vysledok
Oznámenia detailne
[EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vyzva] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vyzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
421696
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
141
[EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vysledok] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
EXIM-2019-PZ-Audítorské služby-vysledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
421696
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
253