421757 - Poradenské služby v oblasti rodinného podnikania
Detaily
ID zákazky
421757
Názov
Poradenské služby v oblasti rodinného podnikania
Referenčné číslo
SBA 01/2019
ID obstarávateľa
8313
Hlavný kód CPV
79000000-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
375 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 10. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:53
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovak Business Agency
IČO
30845301
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eva Senáriková
Kontaktný email
 senarikovasbagency.sk
Kontaktný telefón
 +421 904888427
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú služby, Slovak Business Agency, ako inštitúcia podporujúca malé a stredné podniky na Slovensku, vypracovala v spolupráci s Ministerstvom hospodárstva SR Schému na podporu rodinného podnikania (2017 2020) (schéma pomoci de minimis), (ďalej len Schéma), ktorá bola schválená a zverejnená v Obchodnom vestníku dňa 31. 08. 2017 v OV č. 167/2017. Cieľom Schémy je podporiť rozvoj rodinného podnikania a vytvárať vhodné podmienky na životaschopné podnikanie rodinných podnikov na Slovensku a na úspešné zvládnutie významných prekážok, resp. míľnikov v ich podnikaní, ako sú proces generačnej výmeny, zvládanie rodinných a pracovných vzťahov, integrovanie profesionálneho manažmentu, resp. transfer vlastníckych vzťahov a pod. Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb pre rodinné podniky so sídlom na celom území Slovenska. Predmet zákazky súvisí s implementáciou Schémy na podporu rodinného podnikania 2017 2020. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY a časť A.2 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil/doručil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade účasti skupiny dodávateľov sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny.
Doplňujúce informácie
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. )Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 2.) IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 3.) Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa tohto oznámenia. 4)VO si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predlož. ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom VO alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má VO určenú na predmet zákazky. 5)Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 6)VO podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelí zákazku na časti vzhľadom na povahu predmetu zákazky, ktorým je poskytovanie služieb pokrývajúcich identickú oblasť. V prípade delenia zákazky by sa nezachoval princíp hospodárnosti uvedeného postupu. 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9) celkové trvanie zákazky je 6 mesiacov od účinnosti zmluvy najneskôr však do 31. 03. 2020, resp. do vyčerpania finančných prostriedkov zodpovedajúcim predkladanej hodnote zákazky, v závislosti od toho, ktorá situácia nastane ako prvá..
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 189 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) SBA 01/2019
2019 261 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE SBA 01/2019
Oznámenia detailne
[SBA 01/2019] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SBA 01/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 9. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
421757
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
189
[SBA 01/2019] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SBA 01/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
421757
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
261