421816 - Technická podpora a údržba pre informačný systém Správny výkon
Detaily
ID zákazky
421816
Názov
Technická podpora a údržba pre informačný systém Správny výkon
Referenčné číslo
59042/2019-BA
ID obstarávateľa
2348
Hlavný kód CPV
72261000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
220 800,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 8. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:42
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Sociálna poisťovňa, ústredie
IČO
30807484
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Beáta Binčíková
Kontaktný email
 beata.bincikovasocpoist.sk
Kontaktný telefón
 +421 906171727
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri technickej podpore a údržbe informačného systému Správny výkon (ďalej aj "IS SV") v nasledovnom rozsahu: - služby technickej podpory a údržby IS SV (riešenie hlásených incidentov, poskytovanie konzultácií, súčinnosť pri riešení problémov súvisiacich s aplikačným programovým vybavením (ďalej len "APV"), odstraňovanie vád (chýb), prijímanie požiadaviek na zmeny, ktoré nezasahujú významne do funkcionality systému, inštalácia opravných verzií APV) na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Doplňujúce informácie
1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. 2. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tejto výzve, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 113 ods. 7 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa vyžaduje vo výške 5 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. Z dôvodu nedostatočného počtu znakov, pokračovanie v bode II.2.4) tejto výzvy.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 220 800,00 EUR Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
Položky detailne
[1]
  220 800,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
220 800,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
421816
Názov položky
--
Kód CPV
72267100-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 184 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 2
2019 145 Výzvy na predkladanie ponúk podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary) 01
Oznámenia detailne
[2] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 9. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
421816
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
184
[01] podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
podlimitné zákazky bez eTrhoviska (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
421816
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
145