422070 - Monitorovací systém pre inteligentnú logistiku
Detaily
ID zákazky
422070
Názov
Monitorovací systém pre inteligentnú logistiku
Referenčné číslo
2/2019
ID obstarávateľa
10135
Hlavný kód CPV
48150000-4
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
1 785 885,38
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 9. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
TATRAVAGÓNKA a.s.
IČO
31699847
Mesto
Poprad
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Miloš Sobek, For tenders s.r.o.,
Kontaktný email
 milossobekgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 951116229
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie komplexného systému, ktorý umožní v digitálnom prostredí monitorovať a vyhodnocovať logistické procesy, vrátane možností tvorby dynamických simulácií, ktoré umožnia vykonávať plánované zmeny v procesoch. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné pre záujemcov, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/255. v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ záujemcov zároveň upozorňuje, že súťažné podklady a súvisiace prílohy sa na verejnom profile nachádzajú v needitovateľnej podobe. Editovateľná podoba podkladov sa záujemcom sprístupní po prihlásení sa do systému v sekcii Dokumenty v predmetnom verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 2. Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom bude podľa § 41 zákona upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. Podrobnejšie informácie sú v súťažných podkladoch. 3. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, ak nie je uvedené inak. 4. Úspešný uchádzač ako dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov, služieb alebo prác, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z .z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k schválenie žiadosti o nenávratný finančný príspevok a uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ a b) schválenie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu, t.j. doručenie správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi. 6. Verejný obstarávateľ si v nadväznosti na ustanovenia § 57 zákona vyhradzuje právo zrušiť použitý spôsob zadávania zákazky, nepristúpiť k podpísaniu zmluvy, a to bez finančných nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s platným zákonom. 7. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 8. V súlade s § 25 ods. 3 ZVO zverejňuje verejný obstarávateľ odpovede a informácie, ktoré v rámci zisťovania predpokladanej hodnoty zákazky doplnil osloveným subjektom pre bližšie spresnenie predmetu zákazky a riadne uvedenie predpokladanej hodnoty zákazky, keď vrámci vysvetlenia podkladov na základe vlastnej úvahy VO prišlo aj k zmene špecifikácie, dostupné na https://obstaravanie.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/255.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér 588 018,38 EUR Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
2 Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér 1 197 867,00 EUR Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
Položky detailne
[1] Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér
  588 018,38 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štefániková 887/53, 058 01 Poprad, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
588 018,38
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422070
Názov položky
Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - softvér
Kód CPV
72230000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Vývoj zákazníckeho softvéru (softvéru na objednávku)
[2] Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér
  1 197 867,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Štefániková 887/53, 058 01 Poprad, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 197 867,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422070
Názov položky
Systém pre plánovanie, monitorovanie a riadenie inteligentnej logistiky - hardvér
Kód CPV
30210000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
5
Názov kritéria
--
CPV kód
Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 158 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 2019/02/TVP
2020 112 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 2019/02/TVP
Oznámenia detailne
[2019/02/TVP] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/02/TVP
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 8. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
422070
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
158
[2019/02/TVP] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/02/TVP
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 5. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
422070
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
112