422078 - Príprava a dovoz stravy pre pacientov a zamestnancov
Detaily
ID zákazky
422078
Názov
Príprava a dovoz stravy pre pacientov a zamestnancov
Referenčné číslo
S/13495/OVO/2019
ID obstarávateľa
9391
Hlavný kód CPV
55321000-6
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
560 518,94
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 8. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:44
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO
36601284
Mesto
Košice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Suchá Magdaléna
Kontaktný email
 msuchavusch.sk
Kontaktný telefón
 +421 556117111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je príprava a dovoz celodennej stravy pre pacientov VÚSCH, a.s., v rozsahu predpísaných diét podľa Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C (Odporúčané zásady stravovania úprava diétneho systému), v súlade so Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A (Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZ SR, čiastka 17-18), Odborným usmernením č. 168/2006 (Organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51), Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločenského stravovania, Vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. o podrobnostiach o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a v zmysle Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému u HACCP ako Správna výrobná prax, alebo ekvivalentnými predpismi. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov dodávku realizovať v celom rozsahu podľa popisu predmetu zákazky a platných predpisov a nepripúšťa čo i len čiastočné plnenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka bola predložená tak, že bude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa predkladajú jednoobálkovo podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a pokynov uvedených v SP. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady Jednotným európskym dokumentom, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Súťažné podklady a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 9. Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti. 10. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 11. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 560 518,94 EUR Služby spojené s varením jedál
Položky detailne
[1]
  560 518,94 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
560 518,94
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422078
Názov položky
--
Kód CPV
55322000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby spojené s varením jedál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 153 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VZ/15131/OVO/2019
2019 226 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VZ/22464/OVO/2019
Oznámenia detailne
[VZ/15131/OVO/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/15131/OVO/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
422078
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
153
[VZ/22464/OVO/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/22464/OVO/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 11. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
422078
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
226