422311 - Rekonštrukcia a výmena štyroch výťahov.
Detaily
ID zákazky
422311
Názov
Rekonštrukcia a výmena štyroch výťahov.
Referenčné číslo
k CRD - 1673/2019
ID obstarávateľa
233
Hlavný kód CPV
45313100-5
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
180 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 9. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:48
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
IČO
00151491
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Ďurech
Kontaktný email
 martin.durechnrsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259722368
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom tejto zákazky na uskutočnenie stavebných prác je kompletná rekonštrukcia štyroch osobných výťahov v pôvodnom stave podľa spracovanej projektovej dokumentácie. Kompletná rekonštrukcia je riešená výmenou za nové osobné výťahy, t. j. kompletná výmena technológie osobných výťahov vrátane kompletnej rekonštrukcie všetkých prislúchajúcich rozvodov a inštalácií. Podrobná špecifikácia predmetu tejto zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii. Sumárne ide o stavebné a technologické práce na nasledovných stavebných a inžinierskych objektoch: Architektonicko-stavebné riešenie; Statika; Elektroinštalácie silnoprúd; Elektroinštalácia slaboprúd (súčasť dodávky technológie); Technológia; Protipožiarne bezpečnostné riešenie. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobne v príslušných súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Komunikácia sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, elektronickou podobou prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania verzia 18.0. (ďalej v texte len IS EVO), ktorý vedie a sprístupňuje Úrad pre verejné obstarávanie. Podrobné informácie o IS EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, vrátane príručiek, videonávodov a podobne - https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html Plynutie zákonných lehôt pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO: Verejný obstarávateľ pri elektronickej komunikácii prostredníctvom IS EVO určil, že moment odoslania informácie sa považuje za moment doručenia informácie adresátovi, t. j. dátum odoslania = dátum doručenia (doručenie informácie nastáva odoslaním). Odkaz na profil verejného obstarávateľa zriadený na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233 Podmienkou pre úspešnú komunikáciu a predkladanie ponúk v IS EVO je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predklady pre ovládanie systému a funkcionalít IS EVO. Všetky písomné procesné úkony v tomto verejnom obstarávaní súvisiace s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom budú uskutočňované elektronicky prostredníctvom IS EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/422311 Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezbeku. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia (obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác) - podrobne v príslušných súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ identifikuje ako úspešného uchádzača toho uchádzača, ktorý predloží najnižší návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk - Celková cena predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH; t. j. toho uchádzača, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu predmetu zákazky vyjadrenú v EUR s DPH. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na samostatné časti: Verejný obstarávateľ nerozdeľuje zákazku na samostatné časti vzhľadom na opakujúci sa charakter, rozsah a miesto uskutočnenia stavebných prác, ako aj z hľadiska preferovaného, logického zámeru uskutočniť kompletnú rekonštrukciu osobných výťahov jedným spoľahlivým a skúseným zhotoviteľom. Vhodnosť rozdelenia predmetu zákazky na samostatné časti nebola verejným obstarávateľom objektívne preukázaná, priam naopak, predstavovala by zvýšené, neúmerné komplikácie a ťažkosti pri plnení požadovaného predmetu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, tak v ponuke uvedie osobu, ktorej služby alebo podklady využil pri vypracovaní ponuky. Uchádzač je povinný v ponuke uviesť údaje o osobe, ktorej služby alebo podklady využil pri vypracovaní ponuky a to v nasledovnom rozsahu: meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania, a identifikačné číslo, ak bolo pridelené.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 170 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk k CRD - 1673/2019
2019 189 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania k CRD - 1673/2019
Oznámenia detailne
[k CRD - 1673/2019] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
k CRD - 1673/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 8. 2019
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
422311
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
170
[k CRD - 1673/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
k CRD - 1673/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 9. 2019
ID obstarávateľa
233
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
422311
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
189