422337 - Dodávka potravín pre jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša.
Detaily
ID zákazky
422337
Názov
Dodávka potravín pre jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša.
Referenčné číslo
ID 559
ID obstarávateľa
447
Hlavný kód CPV
15000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
286 947,80
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
19. 9. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:49
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša
IČO
00161471
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Jana Vašičková
Kontaktný email
 jana.vasickovabbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 48325647
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie dodávok potravín vrátane dopravy na určené miesto a vyloženie tovaru na určené miesto. Zákazka je rozdelená na deväť samostatných častí: 1. časť: Potraviny Ovocie a zelenina 2. časť: Potraviny Čerstvé mäso 3. časť: Potraviny Mäsové výrobky 4. časť: Potraviny Mrazené mäso 5. časť: Potraviny Ostatné mrazené výrobky (zelenina, ryby, polotovary) 6. časť: Potraviny Chlieb a pečivo 7. časť: Potraviny Mlieko a mliečne výrobky 6. časť: Potraviny Trvanlivé potraviny 9. časť: Potraviny Vajcia Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, viac častí alebo na celý predmet zákazky. Zabezpečením dopravy sa rozumie doprava tovaru na miesto plnenia určeného verejným obstarávateľom. Zabezpečením vykládky sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom. Predpokladané množstvá jednotlivých častí predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe č. 1 Špecifikácia položiek a požiadaviek týchto súťažných podkladov sú orientačné predpokladané množstvá spotrebované do 30. 06. 2020. Podrobný opis predmetu zákazky je bližšie špecifikovaný v prílohách týchto súťažných podkladov, najmä v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, v prílohe č. 1 Špecifikácia položiek a požiadaviek a prílohe č. 2 Rámcové dohody jednotlivých častí predmetu zákazky. Pre 1.-5. časť zákazky platí: Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda uzavretá s dvomi uchádzačmi (bez opätovného obnovenia súťaže). Rámcová dohoda bude uzavretá s dvomi uchádzačmi samostatne v rámci častí zákazky č.1-č.5. predmetu zákazky; teda s uchádzačmi, ktorí v rámci príslušnej časti predmetu zákazky splnia podmienky účasti, požiadavky na predmet zákazky a obsah ponuky a ich ponuka sa z hľadiska plnenia kritéria umiestni na prvom a druhom mieste v poradí. Ostatní uchádzači budú neúspešní. Verejný obstarávateľ bude po uzavretí rámcových dohôd zadávať objednávky uchádzačovi, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí z hľadiska plnenia kritéria. Verejný obstarávateľ v súlade s §83 ods. 5 písm. a) ZVO určuje objektívne podmienky na zmenu zadávania objednávok uchádzačovi, ktorý sa z hľadiska plnenia kritéria umiestnil na druhom mieste v poradí: -v priebehu kalendárneho mesiaca sa vyskytne v jednej časti zákazky viac ako 6 reklamácií na kvalitu, čerstvosť alebo rozdiely v dodanom množstve potravín -omeškanie závozov v priebehu kalendárneho mesiaca vo viac ako 25 % prípadov (príklad: v prípade 20 pracovných dní viac ako 5 x meškanie závozov) -viac ako 10 objednaných položiek nedodaných počas jedného kalendárneho mesiaca V prípade naplnenia minimálne jedného z uvedených kritérií pristúpi verejný obstarávateľ k zmene dodávateľa a objednávky na dodanie potravín bude zadávať uchádzačovi, ktorý sa z hľadiska plnenia kritéria umiestnil na druhom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ o tejto skutočnosti informuje prostredníctvom elektronickej komunikácie kontaktné osoby uvedené v rámcovej dohode oboch uchádzačov. Pre 6.-9. časť platí: Výsledkom VO bude rámcová dohoda uzavretá medzi jedným úspešným uchádzačom samostatne v rámci každej časti predmetu zákazky, ktorý v rámci príslušnej časti predmetu zákazky splní podmienky účasti, požiadavky na predmet zákazky a obsah ponuky a jeho ponuka sa z hľadiska plnenia kritérií umiestni na prvom mieste v poradí.
Informácie o otváraní ponúk
Osoba oprávnená zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Na otváraní ponúk budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2.Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 ZVO a ponuky sa budú predkladať podľa § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifik. uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledujúcimi spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 6. Vysvetlenie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: - zmluva bude uzatvorená s úspešným uchádzačom na dobu určitú do 30.06.2020 (od nadobudnutia účinnosti zmluvy) 7. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému VO bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 1. časť: Potraviny Ovocie a zelenina 48 504,63 EUR Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
2 2. časť: Potraviny Čerstvé mäso 52 476,00 EUR Mäso
3 3. časť: Potraviny Mäsové výrobky 7 631,74 EUR Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
4 4. časť: Potraviny Mrazené mäso 8 988,14 EUR Hlboko zmrazené výrobky
5 5. časť: Potraviny Ostatné mrazené výrobky 30 512,27 EUR Hlboko zmrazené výrobky
6 6. časť: Potraviny Chlieb a pečivo 12 163,05 EUR Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
7 7. časť: Potraviny Mlieko a mliečne výrobky 32 566,88 EUR Mliečne výrobky
8 8. časť: Potraviny Trvanlivé potraviny 90 594,00 EUR Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
9 9. časť: Potraviny Vajcia 3 510,00 EUR Vajcia
Položky detailne
[1] 1. časť: Potraviny Ovocie a zelenina
  48 504,63 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
48 504,63
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
1. časť: Potraviny Ovocie a zelenina
Kód CPV
03200000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
[2] 2. časť: Potraviny Čerstvé mäso
  52 476,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
52 476,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
2. časť: Potraviny Čerstvé mäso
Kód CPV
15110000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Mäso
[3] 3. časť: Potraviny Mäsové výrobky
  7 631,74 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
7 631,74
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
3. časť: Potraviny Mäsové výrobky
Kód CPV
15100000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
[4] 4. časť: Potraviny Mrazené mäso
  8 988,14 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
8 988,14
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
4. časť: Potraviny Mrazené mäso
Kód CPV
15896000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Hlboko zmrazené výrobky
[5] 5. časť: Potraviny Ostatné mrazené výrobky
  30 512,27 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
30 512,27
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
5. časť: Potraviny Ostatné mrazené výrobky
Kód CPV
15896000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Hlboko zmrazené výrobky
[6] 6. časť: Potraviny Chlieb a pečivo
  12 163,05 EUR
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
12 163,05
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
6. časť: Potraviny Chlieb a pečivo
Kód CPV
15810000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
[7] 7. časť: Potraviny Mlieko a mliečne výrobky
  32 566,88 EUR
P.č.
7
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
32 566,88
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
7. časť: Potraviny Mlieko a mliečne výrobky
Kód CPV
15500000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Mliečne výrobky
[8] 8. časť: Potraviny Trvanlivé potraviny
  90 594,00 EUR
P.č.
8
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
90 594,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
8. časť: Potraviny Trvanlivé potraviny
Kód CPV
15000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
[9] 9. časť: Potraviny Vajcia
  3 510,00 EUR
P.č.
9
Hlavné miesto dodania/plnenia
Školská jedáleň Strednej priemyselnej školy Jozefa Murgaša, Hurbanova 6, 975 18 Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
3 510,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422337
Názov položky
9. časť: Potraviny Vajcia
Kód CPV
03142500-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
8
Názov kritéria
--
CPV kód
Vajcia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 171 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) ID 559
2019 238 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží ID 559
Oznámenia detailne
[ID 559] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 559
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 8. 2019
ID obstarávateľa
447
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
422337
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
171
[ID 559] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID 559
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2019
ID obstarávateľa
447
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
422337
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
238