422469 - Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens
Detaily
ID zákazky
422469
Názov
Pozáručný servis systémov výrobcu značky Siemens
Referenčné číslo
S/13493/OVO/2019
ID obstarávateľa
9391
Hlavný kód CPV
50400000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
592 297,20
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
30. 9. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO
36601284
Mesto
Košice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Lenka Haščáková
Kontaktný email
 lhascakovavusch.sk
Kontaktný telefón
 +421 556117114
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky v rámci poskytovanej pozáručnej servisnej starostlivosti je zabezpečiť a vykonať nasledovné služby: - preventívna údržba systémov - povinné revízie v rozsahu a intervaloch podľa platných právnych predpisov - oprava systémov v prípade ich nefunkčnosti v dôsledku poruchy, resp. iného nedostatku či vady systému - dodávka originálnych náhradných dielov vrátane všetkých prác s tým spojených (napr. montáž, výmena a pod.). Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 ZoVO ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 ZoVO a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 1písm. a) ZoVO a pokynov uvedených v SP. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZoVO nahradiť doklady Jednotným európskym dokumentom, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so ZoVO. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami/uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému.Podrobnosti sú opísané v súťažných podkladoch. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému Josephine v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk,ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. 6. Súťažné podklady k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 8. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 10.Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 11. Odporúčaná lehota na vysvetľovanie SP je stanovená do 18.09.2019 do 14.30 hod. 12. Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky, nie je možné zákazku rozdeliť na časti.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 592 297,20 EUR Opravy a údržba röntgenových zariadení
Položky detailne
[1]
  592 297,20 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice, Slovenská republika
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
592 297,20
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422469
Názov položky
--
Kód CPV
50421200-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Opravy a údržba röntgenových zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 175 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VZ/17247/OVO/2019
2020 4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VZ/25695/OVO/2019
Oznámenia detailne
[VZ/17247/OVO/2019] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/17247/OVO/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
30. 8. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
422469
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
175
[VZ/25695/OVO/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VZ/25695/OVO/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 1. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
422469
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
4