422771 - Rímskokatolícky kostol sv. Alžbety v Banskej Bystrici – pamiatková obnova
Detaily
ID zákazky
422771
Názov
Rímskokatolícky kostol sv. Alžbety v Banskej Bystrici – pamiatková obnova
Referenčné číslo
PLZ/SP/2019
ID obstarávateľa
20124
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
622 398,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 11. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:05
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Misijná spoločnosť sv. Vincenta de Paul - Duchovná správa kostola sv. Alžbety
IČO
31938604
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Viera Sotníková
Kontaktný email
 sotnikova.vieragmail.com
Kontaktný telefón
 +421 905317598
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie architektonickej štúdie pamiatkovej obnovy národnej kultúrnej pamiatky, projektu pre stavebné povolenie a realizačnej dokumentácie (projektová dokumentácia pre vydanie stavebného povolenia a realizačný projekt) a realizácia stavebných činností súvisiacich s pamiatkovou obnovou národnej kultúrnej pamiatky, rímsko-katolíckeho Kostola sv. Alžbety, zapísanej v Ústrednom zozname pamiatkového fondu pod č. 94/2Rímskokatolíckeho kostola sv. Alžbety v Banskej Bystrici. Zákazka bude realizovaná podľa pokynov príslušného Krajského pamiatkového úradu a pod dohľadom príslušného Krajského pamiatkového úradu. Zdôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti: Pre úspešnú realizáciu diela od jeho prípravy vrátane vypracovania projektovej dokumentácie až po jeho odovzdanie do užívania osobe podľa § 8 ods. 1 zákona pri dodržaní všetkých súťažných podkladov, vrátane časového harmonogramu, je nevyhnutné trvať na požiadavke ponuky komplexnej služby na báze komplexnej zodpovednosti tak, aby v priebehu realizácie predmetu zákazky nemohlo dôjsť k predraženiu, prerušeniu, spomaleniu alebo zastaveniu prác a jednotlivých procesov z dôvodu nedodania podkladov, dokumentácie, výsledkov inžinierskej činnosti alebo stavebných povolení od tretích strán, čo by mohlo nastať v prípade rozdelenia predmetu zákazky na jednotlivé vybrané časti. Riziko osoby podľa § á ods. 1 zákona na komplexnom projekte, súčasťou ktorého je zároveň projektová dokumentácia prakticky všetkých stupňov a nadväzujúca inžinierska činnosť, je týmto podstatne znížené a presúva sa tak na stranu zhotoviteľa diela. Pre zamedzenie sporov vo veci nekvalitnej alebo neúplnej projektovej dokumentácie a z toho prípadne vyplývajúcich naviac prác je toto riziko prakticky eliminované a zhotoviteľ bude zabezpečovať na projekte aj inžinierske činnosti, ktoré bezprostredne nadväzujú na ním zabezpečované projektové práce. Predovšetkým prípadná koordinácia predinvestičných činností (projektové práce), tiež vlastnej realizácie v priestore a čase pri rozdelení týchto činností medzi viacerých zadávateľov by mala určite dopad na plynulý priebeh prác, ktoré na seba logicky, vecne a časovo nadväzujú a sú prepojené. V súčasnosti prebieha aj archeologický výskum objektu, ktorý bude dokončený až v priebehu realizácie (vysúťaženia) rekonštrukcie objektu, čo bude mať vplyv minimálne na postupnosť prác, ale pravdepodobne aj na technologické postupy ich realizácie v zmysle aktuálnych záväzných Rozhodnutí KPÚ Banská Bystrica toto musí úspešný uchádzač taktiež zohľadniť vo svojej ponuke. II. etapa pamiatkovej obnovy rímskokatolíckeho Kostola sv. Alžbety v Banskej Bystrici bude zadávaná v zmysle § 115 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu zabezpečenia kontinuálnej odbornej ochrany a následne vizuálna jednota obnovených častí objektu, najmä pri prvkoch prechádzajúcich/prepojených z exteriéru do interiérov napr. kamenné schodiská, ostenia okien a dverí, výplne okenných a dverných otvorov. Rozsah možných dodatočných stavebných prác je bližšie špecifikovaný v časti B.1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky. Opakovaná zákazka bude zadaná maximálne do troch rokov od uzavretia pôvodnej zmluvy, t.j. od uzavretia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutočni podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní
Doplňujúce informácie
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené osobou podľa § 8 ods. 1 zákona pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých vosobou podľa § 8 ods. 1 zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe vosoby podľa § 8 ods. 1 zákona, resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávate eľa alebo iným spôsobom. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu osoby podľa § 8 ods. 1 zákona na stránke UVO alebo iným spôsobom. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, osoba podľa § 8 ods. 1 zákona určila vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie osoba podľa § 8 ods. 1 zákona nebude brať zreteľ, ak osoba podľa § 8 ods. 1 zákona v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi osoba podľa § 8 ods. 1 zákona uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy/Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov, či požiadania o vysvetlenie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 622 398,00 EUR Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Položky detailne
[1]
  622 398,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dolná 49, Banská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
622 398,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
422771
Názov položky
--
Kód CPV
71000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
18
Názov kritéria
--
CPV kód
Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 224 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PLZ/SP/2019
Oznámenia detailne
[PLZ/SP/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ/SP/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 11. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
422771
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
224