423298 - Ochrana majetku a monitoring
Detaily
ID zákazky
423298
Názov
Ochrana majetku a monitoring
Referenčné číslo
2191040100
ID obstarávateľa
8415
Hlavný kód CPV
79713000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
6 200 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 11. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:58
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
IČO
35850370
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ján Oravík, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Kontaktný email
 bvsasp-m.sk
Kontaktný telefón
 +421 902901680
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky s názvom Ochrana majetku a monitoring je zabezpečenie strážnej služby v zmysle a rozsahu zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako zákon o súkromnej bezpečnosti) v rozsahu: - fyzická ochrana majetku s cieľom ochrany majetku a zamedzeniu prístupu nepovolaných osôb do objektov, pravidelným výkonom strážnej služby realizovaným uniformovanými osobami v teréne a objektoch obstarávateľa, nepretržitou strážnou službou a ochranou majetku obstarávateľa najmä budov a vnútorných priestorov v pracovných dňoch ako aj počas víkendov, štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja; - v prípade potreby strážna služba aj mimo dohodnutý rozsah (kultúrne a športové akcie, a pod.); - nepretržitá ochrana majetku obstarávateľa prostredníctvom poplachového systému s následným vyhodnotením, preverením a zaistením objektu s priebežnou bezpečnostnou kontrolou objektu; - v prípade nevyhnutnosti aj výjazdy zásahových vozidiel. Bližšie informácie sú uvedené vo Zväzku IV. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Zväzku III. Zmluvné a obchodné podmienky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Účasť na otváraní ponúk bude umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti uvedených v súťažných podkladoch, vo Zväzku II. Podmienky účasti súťažných podkladov. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: Uchádzač obsahom ponuky predloží zároveň aj doklady a dokumenty preukazujúce naplnenie požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: (i) Platná licencia udelená krajským riaditeľstvom policajného zboru alebo ekvivalentný doklad, ktorý oprávňuje uchádzača poskytovať / prevádzkovať strážnu bezpečnostnú službu podľa § 2 ods. 1 písm. a) zákona o súkromnej bezpečnosti. (ii) Čestné vyhlásenie, obsahom ktorého uchádzač vyhlási, že najneskôr pred podpisom zmluvy s obstarávateľom, ktorá bude výsledkom tejto verejnej súťaže, uzatvorí poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania, pričom poistná zmluva bude minimálne na sumu 500.000,00 EUR (slovom: päťstotisíc eur) a v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy s obstarávateľom predloží túto poistnú zmluvu v lehote do desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy obstarávateľa. (iii) Platný certifikát o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany informácií vyplývajúcej z normy ISO 27001. Uchádzač môže využiť systémy manažérstva informačnej bezpečnosti vyplývajúce z európskych noriem. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie požiadaviek na vystavenie certifikátu o zavedení systému manažérstva informačnej bezpečnosti. Zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži sa bude v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO) (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávania (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/423298). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/ alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 6 200 000,00 EUR Bezpečnostné služby
Položky detailne
[1]
  6 200 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
S ohľadom na obmedzený počet znakov je hlavné miesto dodania alebo plnenia uvedené v odd. II.2.14) Doplňujúce informácie tohto oznámenia.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
6 200 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423298
Názov položky
--
Kód CPV
79710000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Bezpečnostné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 116 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2191040100
2019 213 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (služby) 2191040100
Oznámenia detailne
[2191040100] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2191040100
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
423298
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
116
[2191040100] vyhlásenie verejnej súťaže (služby)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (služby)
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2191040100
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 10. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MSS
ID zákazky
423298
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
213