423510 - Zabezpečenie stravných lístkov
Detaily
ID zákazky
423510
Názov
Zabezpečenie stravných lístkov
Referenčné číslo
2019/09/OS Trnava
ID obstarávateľa
647
Hlavný kód CPV
55300000-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
587 254,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 12. 2019 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:05
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Okresný súd Trnava
IČO
00165719
Mesto
Trnava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Regulová Gajdošová
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903400529
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania sudcov a zamestnancov Okresného súdu Trnava formou stravovacích poukážok. Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v platnom znení a §104 ods. 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, formou zabezpečenie reštauračných služieb, bufetových služieb a podobne, a to akceptovaním stravovacích poukážok úspešného uchádzača. Podrobnejšie informácie sú uvedené v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v CRZ. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z. (zápis v RPVS). 5. Lehota splatnosti čiastkových faktúr a konečnej faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 6. Reštauračné, jedálenské, bufetové, obslužné a samoobslužné zariadenie, ktoré poskytujú teplé hlavné jedlo vrátane polievky a vhodného nápoja zodpovedajúce zásadám správnej výživy v zmysle § 152 Zákonníka práce v platnom znení a ktoré sú zmluvným zariadením uchádzača v blízkosti sídla verejných obstarávateľov tak, aby prestávka na odpočinok a jedenie v trvaní 30 minút, podľa § 91 Zákonníka práce v platnom znení, bola dostatočná, akceptujú stravovacie poukážky uchádzača; stravovacie zariadenie sa nachádzalo v blízkosti sídla verejných obstarávateľov podľa predchádzajúceho bodu a bolo v prevádzke; ponuka stravovacieho zariadenia poskytovala výber minimálne z dvoch teplých hlavných jedál v čase od 11:00 hod. až 14:00 hod.; stravník (zamestnanec, ktorému verejný obstarávateľ poskytne stravovacie poukážky) mohol využiť nefajčiarsku časť stravovacieho zariadenia; stravovacie zariadenie bolo označené logom uchádzača z dôvodu rýchleho vizuálneho overenia akceptácie stravovacích poukážok uchádzača v danom stravovacom zariadení; v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas platnosti zmluvy, ktorú si verejný obstarávateľ vyhradzuje meniť, bude záväzná celková cena podľa návrhu na plnenie kritérií, ktorá bude súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom - uvedené znamená, že výška provízie (zmluvná cena) sa so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas platnosti zmluvy nemení; zoznam stravovacích zariadení bude prílohou zmluvy a bude priebežne aktualizovaný. 7.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 8.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 9. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12) tam kde to je relevantné. 10. Ostatné informácie sú v SP. 11. VO nevykazuje znaky zeleného, sociálneho a inovatívneho VO.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 587 254,50 EUR Služby spojené s podávaním jedál
Položky detailne
[1]
  587 254,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
sídlo verejného obstarávateľa - Okresný súd Trnava, Hlavná 49, 917 83 Trnava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
587 254,50
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423510
Názov položky
--
Kód CPV
55320000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby spojené s podávaním jedál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 222 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 2019/09/OS Trnava
2020 78 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2019/09/OS Trnava
Oznámenia detailne
[2019/09/OS Trnava] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/09/OS Trnava
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 11. 2019
ID obstarávateľa
647
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
423510
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
222
[2019/09/OS Trnava] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/09/OS Trnava
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 4. 2020
ID obstarávateľa
647
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
423510
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
78