423536 - Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu
Detaily
ID zákazky
423536
Názov
Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
674
Hlavný kód CPV
72261000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 541 666,66
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 1. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:04
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štatistický úrad Slovenskej republiky
IČO
00166197
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Pactum Park
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421 908276903
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú služby riešenia konsolidácie registrov orgánov verejnej moci (OVM), organizácií, fariem a zahraničného obchodu. Hlavným dôvodom realizácie zákazky je, aby údaje, ktoré spravuje organizácia boli manažované systematicky, čím sa prispeje ku komplexnej správe údajov celej verejnej správy. V súlade s uvedeným, ŠÚ SR vypracoval štúdiu uskutočniteľnosti pre projekt Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu (ďalej len projekt), ktorá typologicky definuje tento projekt ako Komplexný projekt pre manažment údajov. Súčasťou realizácie tohto projektu je nevyhnutná automatizácia nových procesov ŠÚ SR a rozvoj automatizácie už existujúcich procesov. Nakoľko však ŠÚ SR v súčasnosti nedisponuje dostatočnými personálnymi a technologickými kapacitami, ktoré by zrealizovali očakávaný rozsah a špecifikáciu projektu podľa uvedenej štúdie realizovateľnosti, ŠÚ SR ako verejný obstarávateľ požaduje dodanie služieb aplikačného vývoja, ktorých výsledkom bude vytvorenie nových registrov, publikované a aktualizované datasety, dostupnosť osobných údajov občanov v službe Moje dáta z registra, sprístupnenie referenčných údajov Registra OVM ostatným inštitúciám VS, integrácia na Centrálnu integračnú platformu. Požadované služby aplikačného vývoja musia priamo podporiť automatizáciu procesov komplexného manažmentu údajov v rámci očakávaných výstupov projektu verejného obstarávateľa Riešenie konsolidácie registrov OVM, organizácií, fariem a zahraničného obchodu, v zmysle platnej štúdie realizovateľnosti. Predmetom zákazky je aj poskytovanie služieb údržby a podpory prevádzky SLA. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ upozorňuje na informácie uvedené v úvode Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov(ďalej len "SP"), a to, že časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejňuje podľa §43 ods.1 ZVO a časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupňuje podľa § 43 ods.4 ZVO. Tento prístup podľa §43 ods.4 ZVO bude umožnený na špeciálne vytvorenom pracovisku za týmto účelom v priestoroch verejného obstarávateľa. Prístup získa záujemca, resp. uchádzač na základe podpisu Dohody o ochrane dôverných informácií uzavretej podľa §269 ods. 2 a §271 zákona č.513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (príloha č. 14 SP). Bližší postup je opísaný vo zväzku 3 SP a bod 12 zväzku 1 SP. 2) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE a využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS JOSEPHINE. Podrobné informácie o IS JOSEPHINE určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://josephine.proebiz.com/sk/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní-v IS JOSEPHINE sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s §57 ods.2 ZVO právo zmluvu nepodpísať a zrušiť verejné obstarávanie, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom v prípade, že nedôjde k uzatvoreniu Zmluvy o NFP verejným obstarávateľom a poskytovateľom pomoci pre operačný program Integrovaná infraštruktúra alebo v prípade, ak výsledky kontrol vykonaných RO OPII neumožňujú financovanie z fondov EÚ, o čom bude úspešný uchádzač písomne informovaný. 8) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa §40 ods.6 písm. g) ZVO. 9) Zákazka bude zadaná postupom superreverznej verejnej súťaže podľa §66 ods.7 ZVO a v súlade s bodom 3.2 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov SP. 10) Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky, pričom podrobné informácie sú v SP, bod 20.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 541 666,66 EUR Dátové služby
Položky detailne
[1]
  2 541 666,66 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto uskutočňovania predmetu zákazky podľa Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov je sídlo verejného obstarávateľa podľa bodu I.1) tohto Oznámenia.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 541 666,66
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423536
Názov položky
--
Kód CPV
72300000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
72
Názov kritéria
--
CPV kód
Dátové služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 241 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) SUSR_R_2019
2020 123 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží SUSR_R_2019
2021 141 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SUSR_R_2019
Oznámenia detailne
[SUSR_R_2019] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SUSR_R_2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 11. 2019
ID obstarávateľa
674
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
423536
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
241
[SUSR_R_2019] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SUSR_R_2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 6. 2020
ID obstarávateľa
674
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
423536
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
123
[SUSR_R_2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SUSR_R_2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 6. 2021
ID obstarávateľa
674
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
423536
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
141