423630 - Dodávka potravín - ovocia, zeleniny a byliniek, vrátane mrazeného ovocia, mrazenej zeleniny a suchých plodov a dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
Detaily
ID zákazky
423630
Názov
Dodávka potravín - ovocia, zeleniny a byliniek, vrátane mrazeného ovocia, mrazenej zeleniny a suchých plodov a dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
Referenčné číslo
7760/2019/OVO
ID obstarávateľa
234
Hlavný kód CPV
15000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
450 810,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 12. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:05
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad vlády Slovenskej republiky
IČO
00151513
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Renáta Hajko Remeňová
Kontaktný email
 renata.remenovavlada.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220925765
Rozširujúce info
Popis zákazky
Odplatné dodanie potravín pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky vrátane jeho účelových zariadení v súlade so zákonom č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako Potravinový kódex) a súvisiacimi právnymi predpismi.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejnú súťaž formou reverznej verejnej súťaže. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa časti D. súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ELENA na www.e-lena.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ELENA. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli e-lena.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00151513, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ELENA, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1), III.1.2) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti D. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 11. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (PHZ), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Dodávka ovocia, zeleniny a byliniek, vrátane mrazeného ovocia, mrazenej zeleniny a suchých plodov 348 753,40 EUR Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
2 Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov 102 056,60 EUR Ryby, kôrovce a produkty vodného prostredia
Položky detailne
[1] Dodávka ovocia, zeleniny a byliniek, vrátane mrazeného ovocia, mrazenej zeleniny a suchých plodov
  348 753,40 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava ÚZ hotel Bôrik, Bratislava ÚZ Dom hostí, Košice ÚZ Stredisko Bystrica, Banská Bystrica ÚZ Kamzík, Starý Smokovec ÚZ Agra, Trenčianske Teplice.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
348 753,40
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423630
Názov položky
Dodávka ovocia, zeleniny a byliniek, vrátane mrazeného ovocia, mrazenej zeleniny a suchých plodov
Kód CPV
03200000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
[2] Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
  102 056,60 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava ÚZ hotel Bôrik, Bratislava ÚZ Dom hostí, Košice ÚZ Stredisko Bystrica, Banská Bystrica ÚZ Kamzík, Starý Smokovec ÚZ Agra, Trenčianske Teplice.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
102 056,60
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423630
Názov položky
Dodávka rýb, produktov vodného prostredia a morských plodov
Kód CPV
03310000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Ryby, kôrovce a produkty vodného prostredia
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 229 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 7760/2019/OVO
2020 1 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží 7760/2019/OVO
Oznámenia detailne
[7760/2019/OVO] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
7760/2019/OVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 11. 2019
ID obstarávateľa
234
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
423630
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
229
[7760/2019/OVO] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
7760/2019/OVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 1. 2020
ID obstarávateľa
234
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
423630
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
1