423751 - Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)
Detaily
ID zákazky
423751
Názov
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér)
Referenčné číslo
04/2019-NaL
ID obstarávateľa
8174
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
594 103,65
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 1. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:07
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
IČO
31753604
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marta Gandžalová Jančeková
Kontaktný email
 marta.gandzalova-jancekovageology.sk
Kontaktný telefón
 +421 259375445
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) v rámci schválených projektov: Identifikácia, registrácia a inžinierskogeologické mapovanie svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N708 (ďalej len Projekt 1, resp. P1), Monitoring svahových deformácií, ITMS kód projektu: 310031N710 (ďalej len Projekt 2, resp. P2), Hydrogeologický prieskum deficitných oblastí Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310031N706 (ďalej len Projekt 3, resp. P3), Zabezpečenie monitorovania environmentálnych záťaží Slovenska - 1.časť, ITMS kód projektu: 310011B426 (ďalej len Projekt 4, resp. P4) Monitorovanie chemického stavu a hodnotenie kvality podzemných vôd Slovenskej republiky, ITMS kód projektu: 310011A874 (ďalej len Projekt 5, resp. P5), ktoré sa implementujú na Štátnom geologickom ústave Dionýza Štúra na základe zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorených medzi Ministerstvom životného prostredia SR a Štátnym geologickým ústavom Dionýza Štúra z Operačného programu Kvalita životného prostredia, a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z dodania počítačového vybavenia, IT príslušenstva (hardvér a softvér) pre potreby predmetných projektov a pre Vlastné potreby verejného obstarávateľa podľa špecifikácie verejného obstarávateľa a v požadovanom množstve. Počítačového vybavenie, IT príslušenstvo (hardvér a softvér) bude dodávané do priestorov Štátneho geologického ústavu v Bratislave, Spišskej Novej Vsi a Košiciach podľa požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, vrátane požadovaných množstiev jednotlivých položiek, ktoré tvoria predmet jednotlivých častí zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je pri použití elektronickej aukcie v zmysle § 54 ods. 3 zákona o VO neverejné. Na otváraní ponúk nebude umožnená účasť uchádzačov v súlade s § 54 ods. 3 zákona o VO. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje. Zápisnica z otvárania ponúk sa neodosiela.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona o VO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia SP: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené SP a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so SP určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, SP alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa SP z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v SP neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v SP. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v SP. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v SP a iné dokumenty vyžadované v SP. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. ZÁBEZPEKA Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená: Pre Časť I. zákazky vo výške 15.000,- EUR, Pre Časť II. zákazky vo výške 10.000,- EUR. Ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP. OBHLIADKA MIESTA POSKYTNUTIA SLUŽBY Pre dodanie požadovaného predmetu zákazky nie je potrebné vykonanie obhliadky miesta dodania predmetu zákazky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér 354 102,90 EUR Pracovné stanice
2 Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér 240 000,75 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1] Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér
  354 102,90 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto dodania tovaru: - ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava - ŠGÚDŠ RC Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1,052 01 Spišská Nová Ves - ŠGÚDŠ RC Košice, Jesenského 8, 040 01 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
354 102,90
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423751
Názov položky
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Hardvér
Kód CPV
30214000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Pracovné stanice
[2] Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér
  240 000,75 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto dodania tovaru: - ŠGÚDŠ, Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava - ŠGÚDŠ RC Spišská Nová Ves, Markušovská cesta 1,052 01 Spišská Nová Ves
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
240 000,75
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
423751
Názov položky
Počítačové vybavenie, IT príslušenstvo Softvér
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 257 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 04/2019-NaL
2021 163 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 04/2019-NaL_1
Oznámenia detailne
[04/2019-NaL] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2019-NaL
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
423751
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
257
[04/2019-NaL_1] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
04/2019-NaL_1
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 7. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
423751
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
163