423826 - Materská škola v obci Lúčky
Detaily
ID zákazky
423826
Názov
Materská škola v obci Lúčky
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5765
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
244 931,60
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 4. 2020 22:59
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:33
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Lúčky
IČO
00325457
Mesto
Lúčky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eduard Baláž
Kontaktný email
 oculuckypobox.sk
Kontaktný telefón
 +421 566471216
Rozširujúce info
Popis zákazky
Stavebný objekt rieši dostavbu a prestavbu existujúcej stavby materskej školy v obci Lúčky. Výstavbou vznikne jednopodlažný objekt s plochou strechou, s využitím jeho suterénnej časti. Nová budova vznikne predĺžením jestvujúcej stavby a jej pôdorysné rozmery budú 23,10 x 10,20 m. Vstup do budovy bude zo severnej strany cez krytý vstup. Scelený, hranolovitý tvar doplní jednoduchá hmota vstupnej časti, ktorá prekrýva nástupné schody, na ktoré sa zo zadnej časti napája prístupová rampa, tvoriaca bezbariérové napojenie. Priestory MŠ sú funkčne členené na priestory pre deti, pre personál a prevádzku, pre prípravu stravy a technické zázemie. Budova spĺňa podmienky pre bezbariérový prístup (parkovacie miesto pre imobilných, rampa pre imobilných a šírka dverí). V objekte je k dispozícii WC pre dospelých s dverami o rozmeroch 800 mm. Na severnej strane je situovaná prístupová cesta s parkoviskom pre 3 motorové vozidlá. Pozemok stavby je oplotený. Pripojenie na miestnu komunikáciu sa zrealizuje vjazdom z asfaltovej plochy a chodníka. Tento nájazd súčasne vytvorí nové prepojenie jestvujúceho dažďového rigolu, ktorá je na uličnej strane. Materská škola je navrhovaná pre 20 detí, 2 učiteľky, 1 kuchárku (výdaj stravy) a 1 upratovačku.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ zmluvne zaviaže zhotoviteľa, že počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 2. Verejný obstarávateľ zaviaže Zhotoviteľa povinnosťou Zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami a to najneskôr do uplynutia lehôt podľa článku 7 odsek 7.2 zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. ZM_SEP-IMRK2-2019-002940 (ďalej len Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Zoznam oprávnených osôb je uvedený v článku 12 odsek 1 všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o NFP (Príloha č. 1 Zmluvy o NFP). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši predpokladanú hodnotu zákazky. 4. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 EUR (slovom: šesťtisíc eur 0/00). Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, že na základe výzvy verejného obstarávateľa (Objednávateľa), zloží depozit 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa) alebo poskytne bankovú záruku vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr do okamihu odovzdania staveniska . Depozit alebo banková záruka sú určené na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu alebo bankovej záruky. 7. Komunikácia medzi uchádzačmi a verejným obstarávateľom sa bude uskutočňovať výhradne prostredníctvom komunikačného portálu EVO verzia 18.0 Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a zmluve o dielo.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 62 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO MŠ Lúčky
2020 199 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO_ MŠ Lúčky
Oznámenia detailne
[VO MŠ Lúčky] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO MŠ Lúčky
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 3. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
423826
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
62
[VO_ MŠ Lúčky] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO_ MŠ Lúčky
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
423826
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
199