424012 - „Kompostáreň v obci Dobrohošť - technológia“
Detaily
ID zákazky
424012
Názov
„Kompostáreň v obci Dobrohošť - technológia“
Referenčné číslo
35/ME/2019
ID obstarávateľa
4176
Hlavný kód CPV
16700000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
137 310,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 12. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 16:04
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dobrohošť
IČO
00305359
Mesto
Dobrohošť
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
Položka č. 1 Traktor 1 kus Položka č. 2: Trojstranne sklopný traktorový náves 1 ks Položka č. 3: Čelný nakladač 1 kus Položka č. 4: Štiepkovač 1 ks Položka č. 5: Mulčovač 1 ks Položka č. 6: Prekopávač kompostu 1 ks 1.Predmetom zákazky je dodanie nových, nepoužitých tovarov špecifikovaných nižšie. 2.Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy (zamestnancov verejného obstarávateľa), na predmete zákazky, v rozsahu minimálne tri (3) hodiny a to v mieste dodania predmetu zákazky. 3.Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku, zápisníc a osvedčení o vykonaných skúškach, certifikáty a atesty, správy o vykonaných odborných skúškach a odborných prehliadkach a skúškach, prevádzkové poriadky, doklady o zaškolení obsluhy verejného obstarávateľa a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. 4.Súčasťou predmetu zákazky je aj vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok, tlakových skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR ak je to potrebné. 5.Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. 6.Súčasťou predmetu zákazky je aj 15 dňová (15 pracovných dní) skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky. V prípade, že dôjde k prerušeniu prevádzky z dôvodu poruchy predmetu zákazky začína plynúť skúšobná prevádzka nanovo. 7.Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov od protokolárneho prebratia predmetu zákazky. 8.Ak je niekde v opise predmetu zákazky použitý názov výrobcu, výrobku alebo ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom, alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok, resp. ekvivalentné riešenie bude spĺňať úžitkové a prevádzkové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je predmet zákazky určený. 9.Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky, pričom výrobky musia spĺňať všetky úžitkové a prevádzkové parametre. 10.Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, ktorý bol označený obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým materiálom, technológiou, prípadne výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ. 11.Pri použití ekvivalentného riešenia niektorých druhov materiálov, výrobkov a technologických zariadení musia tieto mať vlastnosti (parametre) rovnocenné vlastnostiam (kvalitatívnym, technickým a estetickým parametrom) výrobkov (materiálov, technológií, atď.), ktoré uviedol verejný obstarávateľ. Posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet obstarávania na časti z dôvodu, že je potrebné aby traktor bol kompaktný s ostatnými časťami zákazky, ktoré bez traktora nie sú funkčné.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronickýchprostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Zábezpeka podľa §46 ZVO sa nevyžaduje. Link na zverejnenú zákazku:https://www.ezakazky.sk/refam/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=72893407&
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 137 310,00 EUR Karosérie vozidiel, prívesy alebo návesy
Položky detailne
[1]
  137 310,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Dobrohošť, Dobrohošť 99, 930 31 parcelné číslo: 488/2
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
137 310,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
424012
Názov položky
--
Kód CPV
34200000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Karosérie vozidiel, prívesy alebo návesy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 241 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 35/ME/2019
Oznámenia detailne
[35/ME/2019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
35/ME/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 11. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
424012
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
241