Predmetom zákazky "Zvýšenie konkurencieschopnosti novej spoločnosti UNIZDRAV Finance, s. r. o." je nákup
technického vybavenia grafického pracoviska, konkrétne technológie pre výrobu videí a animácií vrátane príslušenstva a softvéru Predmet zákazky je detailne opísaný v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Predmetom časti 1 zákazky je nákup technického vybavenie grafického pracoviska:
1) Počítač pre spracovanie fotografii a videi
2) LCD monitor - Grafický
3) Server
4) Prenosné počítače
5) Počítač s integrovaným displejom
6) Záložný zdroj
7) Mobilné zariadenie pre prezentačné účely
Predmetom časti 2 zákazky je nákup technického vybavenie grafického pracoviska:
1) Multifunkčná tlačiareň monochronická
2) Multifunkčná tlačiareň farebná
ČASŤ 1.: 27 645,56 € bez DPH
ČASŤ 2.: 6 150,67 € bez DPH
33 796,23 € bez DPH
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických
prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely
tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese
https://pluto.ultimaratio.sk.
V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ
určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak
verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.
Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019
252
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
DUR000075_Unizdrav
Oznámenia detailne
[DUR000075_Unizdrav] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania