424436 - Komunitné centrum Maratón
Detaily
ID zákazky
424436
Názov
Komunitné centrum Maratón
Referenčné číslo
2019/11/Seňa
ID obstarávateľa
5699
Hlavný kód CPV
45212100-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
222 191,29
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 10. 2020 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 10:01
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Seňa
IČO
00324698
Mesto
Seňa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Hilda Regulová Gajdošová, E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 07 Bratislava
Kontaktný email
 gajdosovaelconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903400529
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia pôvodného objektu za účelom realizácie Komunitného centra Maratón. Navrhovaný objekt komunitného centra je situovaný do jestvujúceho objektu TJ Sena vo východnej časti obce na parcele číslo 1706/1, 1706/2 v katastrálnom území Sena. Objekt je toho času jestvujúci nevyužívaný na trvalé využitie. Objekt je v uspokojivom stave, je vykurovaný pomocou plynového kotla a je udržiavaný obcou Sena a jej pracovníkmi. OBJEKTOVÁ SKLADBA: SO-01 Objekt komunitného centra. Obec Sena z dôvodu požiadaviek jednotlivých komunít v obci, sa rozhodlo vytvoriť kapacitne dostatočné priestory pre vytvorenie ďalších sociálnych služieb komunitného centra. Komunitné centrum bude nápomocné pri sociálnom začlenení marginalizovaných rómskych komunít obyvateľov obce, prostredníctvom komunitnej práce, rehabilitáciu a komunitný rozvoj. Bude ponúkať poradenské, vzdelávacie, motivačné a voľnočasové aktivity. Architektonická tvorba v projekte komunitného centra vychádza z exteriéru lokality a jestvujúceho stavu a okolia objektu, požiadaviek stavebníkov a architektonicko - kompozičných nárokov pre navrhovanie komunitných centier. Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka; zmluva bude zverejnená po doručení správy z následnej ex post kontroly verejného obstarávania. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade neschválenia/krátenia účelových finančných prostriedkov určených na financovanie predmetu zmluvy, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve ako súčasť ponuky uchádzača. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.Súčasťou predmetu zmluvy sú špeciálne stavebné práce (§ 43g z.č. 50/1976 Zb. v z.n.p.) - úpravy vonkajších povrchov obvodového plášťa budovy s kontaktným tepelnoizolačným systémom ETICS (External Thermal Isulation Composite Systems) a zabudovanie otvorových konštrukcií do stavby. Zhotoviteľ zabezpečí realizáciu špeciálnych stavebných prác v súlade s požiadavkami na udelenie licencie alebo osvedčenia alebo iným rovnocenným postupom.Osvedčená kópia príslušného dokladu predloží úspešný uchádzač a bude prílohou k zmluve. 13.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 14.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 15.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 16. Úspešný uchádzač v právnom postavení zhotoviteľa sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s uskutočnením predmetu tejto zmluvy, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí NFP. 17. VOb v zmluve vyžaduje splnenie povinnosti zamestnať podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) počas celej doby realizácie stavebných prác minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady: a)patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 18.Ostatné informácie sú v SP. 19. VO zohľadňuje sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 222 191,29 EUR Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
Položky detailne
[1]
  222 191,29 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Seňa, číslo parcely 1706/1, 1706/2, katastrálne územie Seňa
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
222 191,29
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
424436
Názov položky
--
Kód CPV
45311000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
7
Názov kritéria
--
CPV kód
Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 199 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2019/11/Seňa
2021 240 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2019/11/Seňa
Oznámenia detailne
[2019/11/Seňa] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/11/Seňa
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
424436
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
199
[2019/11/Seňa] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/11/Seňa
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 10. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
424436
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
240