424851 - ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava – Ružinov
Detaily
ID zákazky
424851
Názov
ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava – Ružinov
Referenčné číslo
28213/2019/O220
ID obstarávateľa
2583
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
674 102,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 8. 2020 08:30
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:49
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
IČO
31364501
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jana Ondroušková
Kontaktný email
 ondrouskova.janazsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 220292274
Rozširujúce info
Popis zákazky
1. Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti, majetkovo-právne vysporiadanie a autorský dohľad občasný pre: "ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves Bratislava hlavná stanica Podunajské Biskupice, TIOP č.6 Bratislava Ružinov". Predmet zákazky sa člení na 2 samostatné časti: Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov odbočka (ďalej len "Časť 1") Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov zastávka (ďalej len "Časť 2") 2. Predmetom zákazky pre Časť 1 je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v členení: - vypracovanie a dodanie dokumentácie stavebného zámeru zlúčenej s dokumentáciou pre územné rozhodnutie (ďalej len "DSZ/DÚR"), - vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len "DSPRS"), ktorá bude obsahovať všetky náležitosti dokumentácie pre výber zhotoviteľa (ďalej len "DVZ"), - zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti pre DSPRS (ďalej len "IČ pre DSPRS"), - zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, - zabezpečenie majetkovo právneho vysporiadania (ďalej len "MPV"), - vykonávanie autorského dohľadu občasného (ďalej len "AD"). Predmetom zákazky pre Časť 2 je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie v členení: - vypracovanie a dodanie DSZ/DÚR, - zabezpečenie IČ pre DSZ/DÚR, - vypracovanie a dodanie DSPRS, ktorá bude obsahovať všetky náležitosti DVZ, - zabezpečenie IČ pre DSPRS, - zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, - zabezpečenie MPV, - vykonávanie AD. 3.Pri Časti 1 ide o stavbu realizovanú z dôvodu zvýšenia prepustnosti trate v úseku Dunajská Streda-Bratislava- Nové Mesto. Ide o stavbu, pri ktorej budú existujúce trete prepojené koľajovými spojkami a tým sa zriadi odbočka. Pri Časti 2 ide o stavbu TIOP č.6 Bratislava Ružinov s napojením na existujúcu infraštruktúru železničnú, cestnú a siete mestskej hromadnej dopravy (ďalej len "MHD"). Jeho základnou úlohou je umožniť cestujúcim v rámci integrovaného dopravného systému (ďalej len "IDS") bezproblémový a rýchly prestup z prostriedkov koľajovej dopravy IDS na MHD IDS a opačne resp. prestupnými miestami medzi dopravnými druhmi a systémami, aby umožnilo presmerovanie ostatných dopravných módov na železničnú dopravu. K bezproblémovému prestupu osôb má slúžiť navrhované stavebné riešenie a technické vybavenie osobného terminálu. Ide o zriadenie železničnej zastávky na trojkoľajnom úseku súbehu dvoch železničných tratí, ktorý sa v ďalšom priebehu rozvetvuje na smer Podunajské Biskupice jednokoľajná trať a dvojkoľajný úsek smer Bratislava ústredná nákladná stanica a Bratislava Petržalka.
Informácie o otváraní ponúk
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1)V tejto verejnej súťaži sa postupuje v zmysle § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná súťaž). Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tohto oznámenia a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom verejný obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku. 3) Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 4) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 5) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. 6) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnej strane listu, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO. V takom prípade uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a nemôže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u. Formulár JED-u je zverejnený v profile zákazky, ktorej sa týka toto oznámenie. Formulár JED-u tvorí samostatnú oddeliteľnú prílohu súťažných podkladov. 8) Po overení verejného obstarávania príslušnými kontrolnými orgánmi, ktoré doručia verejnému obstarávateľovi správu z kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas kontroly verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi prepismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ uzavrie Zmluvu o dielo (ďalej ako "ZoD") s úspešným uchádzačom v súlade s § 56 ZVO. 9) V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží doklady a dokumenty najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa doklady uvedené v bode 28.3. kapitoly A. súťažných podkladov. 10) V bode II.2.7.) je uvedená doba 18 mesiacov pre Časť 1 a 24 mesiacov pre Časť2. Táto doba nie je odo dňa uzavretia ZoD, ale odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - odbočka 319 182,00 EUR Inžinierske služby pre oblasť železníc
2 Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - zastávka 354 920,00 EUR Inžinierske služby pre oblasť železníc
Položky detailne
[1] Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - odbočka
  319 182,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto poskytnutia služby a dodanie predmetu zákazky je ŽSR GR, odbor investorský, Klemensova 8, 813 61 Bratislava. Vykonávanie autorského dohľadu bude na stavbe.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
319 182,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
424851
Názov položky
Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - odbočka
Kód CPV
71311230-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
18
Názov kritéria
--
CPV kód
Inžinierske služby pre oblasť železníc
[2] Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - zastávka
  354 920,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto poskytnutia služby a dodanie predmetu zákazky je ŽSR GR, odbor investorský, Klemensova č. 8, 813 61 Bratislava. Vykonávanie autorského dohľadu bude na stavbe.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
354 920,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
424851
Názov položky
Terminál integrovanej osobnej prepravy Ružinov - zastávka
Kód CPV
71311230-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Inžinierske služby pre oblasť železníc
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 142 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) 28213/2019/O220
2021 119 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 28213/2019/O220
Oznámenia detailne
[28213/2019/O220] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
28213/2019/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
424851
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
142
[28213/2019/O220] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
28213/2019/O220
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
424851
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
119