425609 - Migrácia Kontrolórskeho informačného systému NKÚ SR a Webového sídla NKÚ SR do vládneho cloudu
Detaily
ID zákazky
425609
Názov
Migrácia Kontrolórskeho informačného systému NKÚ SR a Webového sídla NKÚ SR do vládneho cloudu
Referenčné číslo
NKU_migracia
ID obstarávateľa
2395
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
481 222,22
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 7. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:45
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
IČO
30844878
Mesto
Bratislava-Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Slavomír Pintér
Kontaktný email
 tenderpactumpark.eu
Kontaktný telefón
 +421 908467265
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky bude migrácia Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky (ďalej len NKÚ SR) a Webového sídla NKÚ SR do prostredia vládneho cloudu. Pre zabezpečenie korektnej funkčnosti migrovaných informačných systémov do vládneho cloudu bude nevyhnutná ich úprava. Predmet zákazky sa bude realizovať prostredníctvom aktivít analýzy a návrhu, implementácie vrátane testovania, nasadenia a projektového riadenia. Súčasťou zákazky bude dodanie potrebného hardvéru pre posilnenie infraštruktúrneho prepojenia NKÚ SR na sieť GOVNET pre zabezpečenie dostatočnej konektivity pre prístup do zmigrovaných informačných systémov vo vládnom cloude. Migrácia uvedených informačných systémov NKÚ SR do prostredia vládneho cloudu bude slúžiť na dosiahnutie cieľa projektu, a to racionalizácia prevádzky informačných systémov pomocou eGovernment cloudu v súlade Národnou koncepciou informatizácie verejnej správy a ostatnými súvisiacimi relevantnými dokumentami. Bližšia špecifikácia je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Viď článok V. bod 28. súťažných podkladov
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške: 20 000,00 Eur, Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 20. 2.Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0 a využitím všetkých jeho funkcionalít. 3.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ podľa § 21 zákona o verejnom obstarávaní poskytne vysvetlenie na žiadosť aj po uvedenej lehote, ale v takom prípade zváži predĺženie lehoty na predkladanie ponúk. 4.Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5.Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v ods. III.1) predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Podrobnosti o možnosti predbežne nahradiť doklady JED-om sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, z ktorého vyplýva oprávnenie na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 8.Uchádzač predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a v sekcií VIDEONÁVODY. 9.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo víťazná ponuka prekročí výšku stanovenej predpokladanej hodnoty zákazky. 10.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 11.Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §66, ods. 7 ZVO (tzv. superreverz). 12.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom (v rámci všetkých podmienok účasti vyžadovaných v predmetnej zákazke). 13. Verejné obstarávateľ uvádza, že sa jedná o "zelené" verejné obstarávanie. 14. Verejné obstarávateľ uvádza, že sa nejedná o verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 481 222,22 EUR Poradenstvo pri integrácii softvéru
Položky detailne
[1]
  481 222,22 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miesto uskutočňovania predmetu zákazky je podrobne uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
481 222,22
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425609
Názov položky
--
Kód CPV
72227000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
14
Názov kritéria
--
CPV kód
Poradenstvo pri integrácii softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 120 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NKU_migracia
2020 236 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania NKU_migracia
Oznámenia detailne
[NKU_migracia] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NKU_migracia
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
425609
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
120
[NKU_migracia] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NKU_migracia
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 11. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
425609
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
236