425676 - "Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia - CIZS v Smoleniciach."
Detaily
ID zákazky
425676
Názov
"Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia - CIZS v Smoleniciach."
Referenčné číslo
DUR000101_Smolenice CIZS_tovar
ID obstarávateľa
4760
Hlavný kód CPV
33100000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
115 496,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
6. 4. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:33
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Smolenice
IČO
00312983
Mesto
Smolenice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Soňa Molnárová
Kontaktný email
 sona.molnarovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 910904887
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom dodávky je zdravotnícka technika, zariadenia a vybavenie pre novobudované Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Smolenice
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa riadi § 114 ods. 4 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3 tejto výzvy.
Doplňujúce informácie
1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača,že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6písm.g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda platnosť podpísaním Zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, 5) Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP na financovanie predmetu zákazky a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 114 ods. 7 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 7)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne,prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu PLUTO na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch.Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9) Predmet zákazky svojim charakterom zohľadňuje Sociálne aspekty vo verejnom obstarávaní, ktoré spočívajú v nákupe zdravotníckych pomôcok pre novobudované centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti, čím verejný obstarávateľ zvyšuje dostupnosť zdravotnej starostlivosti v regióne. Z toho dôvodu ho považujeme za Sociálne zodpovedné verejné obstarávanie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Diagnostické prístroje 52 572,00 EUR Diagnostické a rádiodiagnostické prístroje a spotrebný materiál
Položky detailne
[1] Diagnostické prístroje
  52 572,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Novobudované Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Smoleniciach
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
52 572,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425676
Názov položky
Diagnostické prístroje
Kód CPV
33124000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
2
Názov kritéria
--
CPV kód
Diagnostické a rádiodiagnostické prístroje a spotrebný materiál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 66 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk DUR000101_Smolenice CIZS_tovar
2021 49 Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky Oznámenia o výsledku verejného obstarávania DUR000101_Smolenice CIZS_tovar
Oznámenia detailne
[DUR000101_Smolenice CIZS_tovar] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DUR000101_Smolenice CIZS_tovar
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 3. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
425676
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
66
[DUR000101_Smolenice CIZS_tovar] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DUR000101_Smolenice CIZS_tovar
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 2. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
425676
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
49