425765 - Dodávky potravín VIA LUX – DSS a ZpS
Detaily
ID zákazky
425765
Názov
Dodávky potravín VIA LUX – DSS a ZpS
Referenčné číslo
NDL/2020/VIALUX/1
ID obstarávateľa
1694
Hlavný kód CPV
15000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
309 100,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 4. 2020 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:34
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
VIA LUX - Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
IČO
00696854
Mesto
Košice - mestská časť Barca
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Nataša Uhriňáková
Kontaktný email
 ddkeanmail.t-com.sk
Kontaktný telefón
 +421 556116338
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup potravín rozdelený do 7 častí: Časť 1. Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky Časť 2. Mlieko a mliečne výrobky Časť 3. Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina Časť 4. Pekársky tovar Časť 5. Ovocie a zelenina Časť 6. Rôzne potravinárske výrobky Časť 7. Zákusky
Informácie o otváraní ponúk
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. V zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t. j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme Josephine považuje okamih jej odoslania v systéme Josephine a to v súlade s funkcionalitou systému. 4.Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 5.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikácia je možná týmito spôsobmi: a) v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. c) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne tri pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1694 čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7.Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV. Podmienky účasti oddiel A až D) odpoveďou na jednu otázku, a to s odpoveďou áno alebo nie (ako globálny údaj pre všetky podmienky účasti) t. j. že hospodársky subjekt spĺňa všetky požadované podmienky účasti. 8.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Rámcovej dohody predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 28.5 SP. Verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených, teda nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Časť 1. Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky 59 500,00 EUR Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
2 Časť 2. Mlieko a mliečne výrobky 62 050,00 EUR Mliečne výrobky
3 Časť 3. Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina 17 320,00 EUR Hlboko zmrazené výrobky
4 Časť 4 Pekársky tovar 24 655,00 EUR Pekársky tovar
5 Časť 5. Ovocie a zelenina 49 400,00 EUR Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
6 Časť 6. Rôzne potravinárske výrobky 89 250,00 EUR Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
7 Časť 7. Zákusky 6 925,00 EUR Torty/zákusky
Položky detailne
[1] Časť 1. Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky
  59 500,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
59 500,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 1. Mäso bravčové a hovädzie, mäsové výrobky
Kód CPV
15100000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
[2] Časť 2. Mlieko a mliečne výrobky
  62 050,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
62 050,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 2. Mlieko a mliečne výrobky
Kód CPV
15500000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Mliečne výrobky
[3] Časť 3. Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina
  17 320,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
17 320,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 3. Mrazené výrobky, mrazené ryby a hydina
Kód CPV
15896000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Hlboko zmrazené výrobky
[4] Časť 4 Pekársky tovar
  24 655,00 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
24 655,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 4 Pekársky tovar
Kód CPV
15811000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Pekársky tovar
[5] Časť 5. Ovocie a zelenina
  49 400,00 EUR
P.č.
5
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
49 400,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 5. Ovocie a zelenina
Kód CPV
15300000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
[6] Časť 6. Rôzne potravinárske výrobky
  89 250,00 EUR
P.č.
6
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
89 250,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 6. Rôzne potravinárske výrobky
Kód CPV
15600000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
[7] Časť 7. Zákusky
  6 925,00 EUR
P.č.
7
Hlavné miesto dodania/plnenia
VIA LUX Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Andraščíkova 2, 040 17 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
6 925,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
425765
Názov položky
Časť 7. Zákusky
Kód CPV
15812200-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Torty/zákusky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 71 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) NDL/2020/VIALUX/1
2020 100 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky NDL/2020/VIALUX/1
2020 131 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE NDL/2020/VIALUX/1
2020 125 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží NDL/2020/VIALUX/1
2021 109 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží NDL/2020/VIALUX/1
2022 47 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody NDL/2020/VIALUX/1
Oznámenia detailne
[NDL/2020/VIALUX/1] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 3. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
71
[NDL/2020/VIALUX/1] Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o začatí priameho rokovacieho konania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 5. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
IC
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
100
[NDL/2020/VIALUX/1] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
131
[NDL/2020/VIALUX/1] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
125
[NDL/2020/VIALUX/1] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 5. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
109
[NDL/2020/VIALUX/1] výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky zmlúv na základe rámcovej dohody
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NDL/2020/VIALUX/1
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 2. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VZ
ID zákazky
425765
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
47