426075 - Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Detaily
ID zákazky
426075
Názov
Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku
Referenčné číslo
sk07/0002vo
ID obstarávateľa
8959
Hlavný kód CPV
09310000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
276 400,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 5. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:38
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Letisko Košice - Airport Košice, a.s.
IČO
36579343
Mesto
Košice-Barca
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Štefan Fedák
Kontaktný email
 s.fedakairportkosice.sk
Kontaktný telefón
 +421 556832150
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nákup, dodávka elektriny pre odberné miesta obstarávateľa a zabezpečenie distribúcie elektriny vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku a prístupu odberateľa do distribučnej sústavy, distribúcie elektriny, systémové služby spojené s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektriny (distribučné služby) od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy, ku ktorej sú odberné miesta obstarávateľa pripojené v rozsahu a podľa podmienok tohto prevádzkovateľa distribučnej sústavy
Informácie o otváraní ponúk
Nakoľko sa použije elektronická aukcia, v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné.
Doplňujúce informácie
1.Všetka komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníc-tvom modernizovanej verzie informačného systému EVO Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len "systém EVO") s využitím všetkých jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom funkcionality systému EVO. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obsta-rávateľ zabezpečil poskytnutie vysvetlení najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 48 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom systému EVO. 4.Táto verejná súťaž bude prebiehať v súlade s ustanoveniami podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 6. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 10.000,- EUR. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Uchádzač je povinný predložiť vo svojej ponuke (i) platné povolenie na podnikanie v energetike dodávka elektrickej energie, ktoré ho oprávňuje podnikať v oblasti dodávky elektriny na území Slovenskej republiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení nie-ktorých zákonov v znení neskorších predpisov; (ii) platný doklad, že uchádzač je subjektom zúčtovania odchýlky účastníka trhu v zmysle zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; uchádzač predloží platné rozhodnutie o pridelení EIC kódu (iii) platný doklad o tom, že uchádzač má v predmetnej distribučnej sieti SR vytvorenú bilančnú skupinu. 8. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na celé zmluvné obdobie a uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok na celé zmluvné obdobie, ktoré v ponuke nahradil čestnými vyhláseniami v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy v súlade s § 56 ods. 8 až 12 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi ako odberateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri podnikateľskej činnosti, a to vo výške minimálne EUR 1.000.000,- za poistnú udalosť v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvore-nie zmluvy v súlade s § 56 ods. 8 až 10 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Úspešný uchádzač je povinný pri podpise zmluvy predložiť obstarávateľovi Zoznam subdodávateľov, ak sú mu známy v súlade s § 56 ods. 8 až 12 zákona.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 276 400,00 EUR Rozvod elektriny a súvisiace služby
Položky detailne
[1]
  276 400,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Letisko Košice - Airport Košice, a.s., 041 75 Košice-Barca
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
276 400,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426075
Názov položky
--
Kód CPV
65300000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Rozvod elektriny a súvisiace služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 89 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) sk07/0002vo
Oznámenia detailne
[sk07/0002vo] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
sk07/0002vo
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 4. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
426075
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
89