426141 - Nákup hákových nosičov kontajnerov a umývačky zberných nádob
Detaily
ID zákazky
426141
Názov
Nákup hákových nosičov kontajnerov a umývačky zberných nádob
Referenčné číslo
VO-03-2020
ID obstarávateľa
6823
Hlavný kód CPV
34144500-3
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
579 600,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 7. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:47
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
IČO
00681300
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Karol Meliška
Kontaktný email
 karol.meliskaapuen.sk
Kontaktný telefón
 +421 948243889
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky pre časť 1 je dodanie 2 ks nových, nepoužívaných vozidiel určených na prepravu veľkokapacitných kontajnerov s celkovou hmotnosťou 18 t - 20 t s hákovým nosičom (ďalej aj ako "hákový nosič 18-20 t") a 1 ks nového nepoužívaného vozidla určeného na prepravu veľkokapacitných kontajnerov s celkovou max. hmotnosťou do 26 t s hákovým nosičom (ďalej aj ako "hákový nosič do 26 t", oba druhy vozidiel aj ako "hákové nosiče"), a to vrátane poskytovania záručného servisu pre spoločnosť OLO a.s., podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch a prílohách. Podrobná technická špecifikácia nakupovaných hákových nosičov je prílohou súťažných podkladov. Na časť 1 predmetu zákazky bude uzavretá rámcová dohoda s 1 úspešným uchádzačom. Predmetom zákazky pre časť 2 je dodanie 1 ks nového, nepoužívaného vozidla s celkovou hmotnosťou do 18 t s pohonom na CNG s celokrytovou nadstavbou na mobilné umývanie zberných nádob na komunálny odpad s objemom 110L, 120L, 240L, 1100L s uzatvoreným okruhom umývania zberných nádob teplou vodou a možnosťou automatického dávkovania prímesi dezinfekčného prostriedku a detergentu (ďalej aj ako "umývačka") vrátane poskytovania záručného servisu pre spoločnosť OLO a.s., podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch a prílohách. Podrobná technická špecifikácia nakupovanej umývačky zberných nádob je prílohou súťažných podkladov. Na časť 2 predmetu zákazky bude uzavretá kúpna zmluva s úspešným uchádzačom.
Informácie o otváraní ponúk
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Doplňujúce informácie
1. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na prepravu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je v ním predloženej ponuke povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy. 2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 4. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestneného na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 5. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné zrealizovať týmito spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod.O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením dokumentu, preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 -16.00 hod. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EU) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 10.000,00 EUR pre časť 1 a vo výške 10.000,00 EUR pre časť 2, zloženú podľa pravidiel uvedených v príslušných súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ s cieľom pripraviť opis predmetu zákazky v súlade so ZVO, zohľadňujúc princípy VO, si overil správnosť požadovaných parametrov prípravnými trhovými konzultáciami. Súhrnný zápis z nich je zverejnený na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7781/summary. Informácie zistené prípravnými trhovými konzultáciami verejný obstarávateľ zobral na vedomie najmä pri koncipovaní tech. špecifikácie a rámcovej dohody pre časť 1 a tech. špecifikácie a kúpnej zmluvy pre časť 2. Prípravnými trhovými konzultáciami nebol zvýhodnený žiaden subjekt, všetky podstatné informácie sú zverejnené v súhrnnom zápise a žiaden subjekt nedostal informáciu, ktorá by ho v procese VO mohla nejako zvýhodniť. 8. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 29. súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Hákové nosiče slúžiace na prepravu veľkokapacitných kontajnerov 339 600,00 EUR Vozidlá na smeti
2 Umývačka slúžiaca na mobilné umývanie zberných nádob 240 000,00 EUR Vozidlá na smeti
Položky detailne
[1] Hákové nosiče slúžiace na prepravu veľkokapacitných kontajnerov
  339 600,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
V Bratislave - na adresu sídla verejného obstarávateľa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
339 600,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426141
Názov položky
Hákové nosiče slúžiace na prepravu veľkokapacitných kontajnerov
Kód CPV
34144510-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na smeti
[2] Umývačka slúžiaca na mobilné umývanie zberných nádob
  240 000,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
V Bratislave - na adresu sídla verejného obstarávateľa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
240 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426141
Názov položky
Umývačka slúžiaca na mobilné umývanie zberných nádob
Kód CPV
34144510-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Vozidlá na smeti
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 132 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VO-03-2020
2021 37 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží VO-03-2020
2021 130 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO-03-2020
Oznámenia detailne
[VO-03-2020] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-03-2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 6. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
426141
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
132
[VO-03-2020] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-03-2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 2. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
426141
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
37
[VO-03-2020] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-03-2020
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 6. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
426141
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
130