426410 - Pilotná prevádzka komponentov AIS AtoNs v rámci RIS COMEX
Detaily
ID zákazky
426410
Názov
Pilotná prevádzka komponentov AIS AtoNs v rámci RIS COMEX
Referenčné číslo
A1/2019/B911/7
ID obstarávateľa
2305
Hlavný kód CPV
34515100-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
154 883,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 6. 2020 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
14. 11. 2023 09:43
Zrýchlený postup
Nie
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
IČO
30416094
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Viera Holecová
Kontaktný email
 viera.holecovamindop.sk
Kontaktný telefón
 +421 259494111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky, sekcia vodnej dopravy, ako projektový partner v rámci projektu RIS COMEX v aktivite 5.1 podporenej vypracovaním detailného programu SuAc_5.1_Detailed_WorkProgramme_v0.1 v spolupráci VTT expertnej skupiny sa dohodli na zmene a doplnení správy o námornej AIS AtoN, aby mohla tiež prenášať špecifické a jednoznačné informácie o AtoN používaných vo vnútrozemskej plavbe. Táto nová správa sa overuje v reálnych podmienkach v rôznych referenčných zariadeniach. Slovenská strana v spolupráci s rakúskou a chorvátskou stranou budú tieto zariadenia testovať na špecifických úsekoch rieky Dunaj. V rámci diela bude dodávka nasledovných komponentov, vrátane ich dopravy, inštalácie a uvedenia do prevádzky, a ostatných služieb (prác): 1.Detailná funkčná špecifikácia systému 2.AIS AtoN 3.Bóje 4.Softvér na monitorovanie a manažment AIS AtoN 5.Výpočtová technika -Pracovná stanica s monitorom -Odolný notebook 6.Tréning a zaškolenie 7.Vyhodnotenie prevádzky AIS AtoN Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO: Predmetom zákazky je komplexná dodávka komponentov a služieb ako je detailná funkčná špecifikácia systému, vnútrozemský AIS AtoN, Bóje, Softvér na monitorovanie a manažment AIS AtoN, ktorý má byť podľa požiadavky verejného obstarávateľa predinštalovaný vo výpočtovej technike, ktorá je súčasťou dodávaných komponentov predmetu zákazky. Ako je vyššie uvedené predmetná zákazka pozostáva z množstva vzájomných väzieb, ktoré z neho vytvárajú jeden ucelený predmet. Tento predmet zákazky musí byť implementovaný jedným subjektom zodpovedným za celkový chod implementácie predmetu zákazky. Preto sa verejný obstarávateľ rozhodol, že vzhľadom na efektívnu implementáciu celého predmetu zákazky je pre verejného obstarávateľa efektívnejšie zabezpečenie požadovaných tovarov a služieb zo Zmluvy počas celého trvania tejto Zmluvy jedným hospodárskym subjektom, ktorý bude zodpovedný za dodržanie požadovanej dodávky vyššie uvedených komponentov, ich inštalácie, uvedenia do prevádzky a ostatných služieb. Nerozdelením predmetu zákazky na časti verejný obstarávateľ neuprie ani neobmedzí účasť záujemcov v danom verejnom obstarávaní, nakoľko zákon o verejnom obstarávaní umožňuje viacero spôsobov, akým je možná účasť v danom verejnom obstarávaní aj tých hospodárskych subjektov, ktoré by z rôznych dôvodov neboli schopné plniť predmet zákazky v postavení hlavného dodávateľa. Požiadavka na plnenie predmetu zákazky ako celku s cieľom dosiahnuť cieľ verejného obstarávania a plnenie predmetu zákazky v celom rozsahu bez rozdelenia na časti nemožno so zohľadnením ekonomických dôvodov, funkčných dôvodov a splnenia cieľa plnenia predmetu zákazky a účelu predmetu zákazky, na ktorý je určený, považovať za obmedzujúci prvok v predmetnom verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ taktiež prihliadal aj na možné praktické dôsledky rozdelenia/nerozdelenia zákazky na časti v súvislosti s následným plnením verejnej zákazky, ktorými sú v prípade rozdelenia zákazky na časti podľa jeho názoru možné predraženie, komplikovaná koordinácia plnenia jednotlivých uchádzačov, previazanosť čiastkových plnení v nadväznosti na obmedzenie možnosti uplatnenia zodpovednostných vzťahov za vady čiastkových plnení a iné.
Doplňujúce informácie
1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom modernizovaného systému elektronického verejného obstarávania (EVO verzia 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo-5f6.html. 2.Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača (Z/U), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 3.Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby si záujemca vytvoril účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO)https://www.uvo.gov.sk/registracia. V prípade,ak hospodársky subjekt, za ktorého záujemca predkladá dokumenty/ponuky ešte nie je registrovaný v IS ÚVO, je potrebné hospodársky subjekt po prihlásení do IS ÚVO zaregistrovať https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty. 4.Súťažné podklady sú prístupné v profile VO a v EVO (verzia 18.0). Z/U má priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a preto VO nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 5.Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO verzia 18.0. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 6.EK môže prebiehať aj cez iné informačné systémy alebo podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov do elektronickej schránky uchádzača. 7.V prípade otázok týkajúcich sa systému EVO môžu Z/U požiadať o pomoc s prácou v EVO verzia 18.0 elektronicky na e-mailovej adrese helpdesk_evo@uvo.gov.sk prípadne telefonicky počas pracovných dní v čase od 08:00 do 16:00 hod.na 02 502 64 370. 8.VO odporúča Z/U sledovať aktualizované informácie týkajúce sa systému EVO na webovom sídle ÚVO (príručky záujemca/uchádzač, videonávody, FAQ apod.). 9.VO upozorňuje Z/U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom modernizovaného systému EVO verzia 18.0. 10. Od záujemcu/uchádzača sa bude požadovať predloženie originálov elektronických dokladov cez IS EVO, buď: a) vydaných v elektronickej podobe, a/alebo b) vydaných listinne, transformovaných zaručenou konverziou podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení. 11. Z/U môže nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené VO Jednotným európskym dokumentom - JED v zmysle § 39 ZVO. JED je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/ jednotny-europsky-dokument-605.html, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené VO a poskytne VO na požiadanie doklady, ktoré JEDom nahradil. 12. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED v časti IV JED môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely častí IV JED. 13. V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 15. Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 154 883,00 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1]
  154 883,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
154 883,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
426410
Názov položky
--
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 111 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží A1/2019/B911/7
2021 1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania A1/2019/B911/7
Oznámenia detailne
[A1/2019/B911/7] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
A1/2019/B911/7
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
426410
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
111
[A1/2019/B911/7] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
A1/2019/B911/7
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 1. 2021
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
426410
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
1